Godnat læsning 5år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

lineog4

B&J skriver:

hej alle sammen...

yes Daniel er endelig blevet vildt glad for godnat læsning og jeg elsker det, det er så hyggeligt inden han skal sove at læse nogle sider i en bog også et mærke i og fortsætte til næste dag og vi snakket om det og ej hvor et det hyggeligt.

vi har lige læst Emil og nu er igang med pippi.... 

Nu kommer mit spørgsmål, har i nogle gode forslag til fantastiske bøger vi kan læse??? Og det skal være lange bøger for far og Daniel hygger sig med de små som pixi og Disney og Lotte og totte 

Villads fra Valby, Vitello, Strid bøger, Peter Pedal, Ole Lind Kirkegård, snøvsen, eventyr.... De første bud jeg kan komme på, men der er sikkert flere....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

charthys

troldepus :-)

Anmeld Citér

3. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Gummi tarzan

Anmeld Citér

3. maj 2015

De3Guldklumper

B&J skriver:

hej alle sammen...

yes Daniel er endelig blevet vildt glad for godnat læsning og jeg elsker det, det er så hyggeligt inden han skal sove at læse nogle sider i en bog også et mærke i og fortsætte til næste dag og vi snakket om det og ej hvor et det hyggeligt.

vi har lige læst Emil og nu er igang med pippi.... 

Nu kommer mit spørgsmål, har i nogle gode forslag til fantastiske bøger vi kan læse??? Og det skal være lange bøger for far og Daniel hygger sig med de små som pixi og Disney og Lotte og totte 

Bøgerne om drengen Vitello

Anmeld Citér

4. maj 2015

Leneur

Vi fik 3 Troldepus bøger, mener der er 36 bøger i alt og det var et kæmpehit at læse dem højt for Silje. I børnehaven læser de pt Ronja Røverdatter og den vil hun også gerne selv have. Så det er det jeg vil anbefale... 

Anmeld Citér

2. september 2015

piratos123

Hej.

Er selv faldet over  http://www.godnathistorie.nu/ som har rigtig mange af de bedste godnathistorier og eventyr til børn 

Anmeld Citér

2. september 2015

B&J

piratos123 skriver:

Hej.

Er selv faldet over  http://www.godnathistorie.nu/ som har rigtig mange af de bedste godnathistorier og eventyr til børn 

Smart tak

Anmeld Citér

2. september 2015

Kvist

Som mange af de andre også skriver, Ole Lund Kirkegaards bøger, vi er lige blevet færdige med "Albert" - den sys vores Albert var et kæmpe hit.. Så tænker jeg skal have fat på de andre også..

Og Villads fra Valby, som vi har læst igen og igen og igen og igen...........

Jeg overvejer også om de næste skal være Vitello bøgerne..

Albert bliver 5 til dec..

Anmeld Citér

2. september 2015

B&J

Kvist skriver:

Som mange af de andre også skriver, Ole Lund Kirkegaards bøger, vi er lige blevet færdige med "Albert" - den sys vores Albert var et kæmpe hit.. Så tænker jeg skal have fat på de andre også..

Og Villads fra Valby, som vi har læst igen og igen og igen og igen...........

Jeg overvejer også om de næste skal være Vitello bøgerne..

Albert bliver 5 til dec..

Uhhh godt vi snart runder jul så er der en masse ønsker

tak for en masse ideer

her hjemme er pippi også et kæmpe hit

Anmeld Citér

2. september 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Herhjemme er vi i gang med Snøvsen (Alle historierne om Snøvsen), læser den hver aften for min pige på 4 ½ år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.