Godnat læsning 5år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.802 visninger
20 svar
15 synes godt om
2. maj 2015

B&J

hej alle sammen...

yes Daniel er endelig blevet vildt glad for godnat læsning og jeg elsker det, det er så hyggeligt inden han skal sove at læse nogle sider i en bog også et mærke i og fortsætte til næste dag og vi snakket om det og ej hvor et det hyggeligt.

vi har lige læst Emil og nu er igang med pippi.... 

Nu kommer mit spørgsmål, har i nogle gode forslag til fantastiske bøger vi kan læse??? Og det skal være lange bøger for far og Daniel hygger sig med de små som pixi og Disney og Lotte og totte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

IT-nørd

Ole Lund Kirkegaards bøger! Min søn var vild med dem i den alder og da han lærte at læse selv, læste han dem alle inden han blev 7.

Min pige på snart 4 synes de små bøger er kedelige, så vi er gået i gang med "Albert" af ovenstående forfatter. Hun kunne rigtig godt lide filmen i biografen. "Otto er et næsehorn" og "Flodhest i huset" er også super gode.

Ellers er der alle historier om Villads fra Valby, som hitter her.

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Orla frøsnapper, dyrerne i hakke bakke skoven, alle vi børn i Bulderby , Otto er et næsehorn , Frode og de andre rødder

Anmeld Citér

2. maj 2015

IT-nørd

Mulllesmor skriver:

Orla frøsnapper, dyrerne i hakke bakke skoven, alle vi børn i Bulderby , Otto er et næsehorn , Frode og de andre rødder

Lige mine ord 

Anmeld Citér

2. maj 2015

IT-nørd

En anden sjov bog som hitter her er "Sallies historier". Den er fuld af skøre historier

Anmeld Citér

2. maj 2015

Monski

Vi har her på det sidste læst karius og baktus, Otto er et næsehorn, folk og røver i Kardemommeby og dyrene i Hakkebakkeskoven ����

Anmeld Citér

2. maj 2015

Trine71

Hos os hitter "Villads fra Valby" og "Historien om den kæmpe store pære". Karlsson på taget er også rigtig god.

Mvh

Trine

Anmeld Citér

2. maj 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Villads fra Valby  

Karlsson på taget var (er) også et hit hos mine piger.

H.C. Andersens eventyr.

Thomas Windings bøger er også rigtig gode  

Go' læsning

Anmeld Citér

2. maj 2015

B&J

IT-nørd skriver:

Ole Lund Kirkegaards bøger! Min søn var vild med dem i den alder og da han lærte at læse selv, læste han dem alle inden han blev 7.

Min pige på snart 4 synes de små bøger er kedelige, så vi er gået i gang med "Albert" af ovenstående forfatter. Hun kunne rigtig godt lide filmen i biografen. "Otto er et næsehorn" og "Flodhest i huset" er også super gode.

Ellers er der alle historier om Villads fra Valby, som hitter her.

Ja det er rigtigt tak  Daniel elsker også de film med Ole Lund 

Anmeld Citér

2. maj 2015

B&J

AnjaHM skriver:

Villads fra Valby  

Karlsson på taget var (er) også et hit hos mine piger.

H.C. Andersens eventyr.

Thomas Windings bøger er også rigtig gode  

Go' læsning

Taaaak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.