Hjælp! Babyklister - hvornår og hvordan bruges det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2015

Mulle0802

Flødebollen skriver:

Den cyklus jeg brugte det, var min slimhinde VÆSENTLIG tyndere end ved de andre cyklusser uden Fructus Femina. Det var det eneste, og vores sidste forsøg hvor jeg endte på medicin for st styrke slimhinden inden inseminering.  Vi var i IUI. Jeg blev det hverken anbefalet eller lign. Så nej. Jeg har meget lidt(ingen) tiltro til det. 

Jeg vil prøve at høre klinikken om de har en holdning til det - har bare tænkt at det ikke kunne skade 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

Åse

Mulle0802 skriver:

Jeg vil prøve at høre klinikken om de har en holdning til det - har bare tænkt at det ikke kunne skade 

Jeg har bestilt mit og det kommer snart, og jeg vil prøve det denne gang. Når jeg har været i behandling siger Lægerne alttid, at det hele ser godt ud, æg, sæd, slimhinden m.m. Men ægget sætter sig ikke fast, og de kan ikke forklare hvorfor. Jeg føler ikke, at jeg kan gøre noget, men hvis det natur produkt kan få mig til, at føle at jeg gøre noget, så er det, det jeg gør. Jeg tror også, at jeg prøver en gang akupunktur denne gang, normalt er jeg ikke en fan af det alternative, men nu giver jeg det et forsøg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.