Hjælp! Babyklister - hvornår og hvordan bruges det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.971 visninger
11 svar
5 synes godt om
2. maj 2015

Mulle0802

Hej Piger,

Jeg har fået anbefalet at prøve Babyklister (Frutus Femina) ved mit 2. IVF forsøg. Men efter at have søgt på nettet er det meget uklart hvornår man skal starte på det og hvordan det skal tages.

Jeg har fundet denne beskrivelse, mon det er korrekt?

Det skal tages min 10 min før/efter indtagelse af mad, drikke og tandbørstning. Det skal holdes i munden i 1 minut før det sluges. Dette gøres 3 gange dagligt fra 2 dage før ægoplægning til 3 mdr inde i graviditeten.

Håber I kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

Åse

Jeg skal så maget prøve det denne gang! 

Det jeg har fundet frem til er, at man skal dryppe 10 dråber ned i et glas vand 3 gange dagligt...

Anmeld Citér

2. maj 2015

Kærlighediminmave

Kan man også bruge det uden for ivf?  Kunne det have gjort en forskel for mig ja efter jeg ikke er gravid længere er jeg næsten desperat. Og ja vi skal jo også i iui behandling så vil da gøre alt for at det lykkes igen  

Anmeld Citér

2. maj 2015

Mulle0802

nullermand15 skriver:

Kan man også bruge det uden for ivf?  Kunne det have gjort en forskel for mig ja efter jeg ikke er gravid længere er jeg næsten desperat. Og ja vi skal jo også i iui behandling så vil da gøre alt for at det lykkes igen  

Det kan sagtens bruges til IUI. Så det kan du da prøve. Hvad sagde din blodprøve? 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Det kan sagtens bruges til IUI. Så det kan du da prøve. Hvad sagde din blodprøve? 

Det er et forsøg værd, ved du om det smager af noget?  

Det ved jeg ikke jeg kan vel ikke allerede ringe på den, skal have taget en mandag også 

Anmeld Citér

2. maj 2015

modesty

Hej Piger,

Jeg har fået anbefalet at prøve Babyklister (Frutus Femina) ved mit 2. IVF forsøg. Men efter at have søgt på nettet er det meget uklart hvornår man skal starte på det og hvordan det skal tages.

Det skal tages min 10 min før/efter indtagelse af mad, drikke og tandbørstning. Det skal holdes i munden i 1 minut før det sluges. Dette gøres 3 gange dagligt fra 2 dage før ægoplægning til 3 mdr inde i graviditeten.

Håber I kan hjælpe 

Fructus femina er et homøopatisk middel og altså det rene vand - bogstaveligt talt.

Den lattervækkende teori bag homøopati er at jo mere man fortynder et middel i vand, jo mere effektivt bliver det. Altså jo mindre af midlet der rent faktisk er til stede i væsken, des bedre. Det vil sige at du køber et glas med vand, og en meget lille bitte smule berberis vulgaris (en bær-type) og urtica urens (en type brændenælde) - i tilfældet fructus femina. Nå ja, og så 19% ethanol (finsprit).

Det er penge ud af vinduet.

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mulle0802

modesty skriver:

Fructus femina er et homøopatisk middel og altså det rene vand - bogstaveligt talt.

Den lattervækkende teori bag homøopati er at jo mere man fortynder et middel i vand, jo mere effektivt bliver det. Altså jo mindre af midlet der rent faktisk er til stede i væsken, des bedre. Det vil sige at du køber et glas med vand, og en meget lille bitte smule berberis vulgaris (en bær-type) og urtica urens (en type brændenælde) - i tilfældet fructus femina. Nå ja, og så 19% ethanol (finsprit).

Det er penge ud af vinduet.

Jeg har fået det, så der kan jo ikke ske noget ved at prøve 

Anmeld Citér

3. maj 2015

Mille:)

Mulle0802 skriver:

Jeg har fået det, så der kan jo ikke ske noget ved at prøve 

Ja prøv det, og tror at for nogen virker det meget godt... jeg fik at vide at flere store fertilitetsklinikker anbefalede det... hvis det har bare en lille virkning er det jo også værd at undersøge

Anmeld Citér

4. maj 2015

Flødebollen

Mulle0802 skriver:

Hej Piger,

Håber I kan hjælpe 

Den cyklus jeg brugte det, var min slimhinde VÆSENTLIG tyndere end ved de andre cyklusser uden Fructus Femina. Det var det eneste, og vores sidste forsøg hvor jeg endte på medicin for st styrke slimhinden inden inseminering.  Vi var i IUI. Jeg blev det hverken anbefalet eller lign. Så nej. Jeg har meget lidt(ingen) tiltro til det. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Flødebollen

Mille:) skriver:

Ja prøv det, og tror at for nogen virker det meget godt... jeg fik at vide at flere store fertilitetsklinikker anbefalede det... hvis det har bare en lille virkning er det jo også værd at undersøge

Hvem fik du det af vide af? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.