lussingesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

S*DD

hmg86 skriver:

Jeg ringede til jordmodercentret torsdag men fik fat i en der ikke rigtig vidste noget om det.. hun slog det bare op på nettet.. min læge mener også umiddelbart at det hedder sygemelding..

Det var min læge som sagde man ikke skulle sygemelde sig! Men det gør jeg sgu alligevel! Mit barn er det vigtigste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2015

hmg86

S*DD skriver:

Det var min læge som sagde man ikke skulle sygemelde sig! Men det gør jeg sgu alligevel! Mit barn er det vigtigste. 

Har det på samme måde. Har aftalt med min chef at jeg får taget blodprøver og hvis jeg ikke er smittet, så bliver jeg hjemme fra job til faren er ovre..

Anmeld Citér

3. maj 2015

hmg86

Molly23 skriver:

Snak med din læge om det. Jeg blev smittet med lussingesyge da jeg var gravid med min datter og hun blev syg af det. Jeg fik foretaget blodtransfusion gennem navlestrengen, da hun fik blodmangel. Hun overlevede det og er sund og rask, men der er en stor risiko ved sådan en blodtransfusion! Jeg vil bestemt tage det seriøst. 

Er sygemeldt indtil videre.. skal have taget blodprøve ved lægen og hvis jeg ikke er smittet, bliver jeg hjemme fra job.. vil ikke tage chancen.. som de siger, så er der jo en risiko, også selvom den er lille..

Anmeld Citér

3. maj 2015

S*DD

hmg86 skriver:

Har det på samme måde. Har aftalt med min chef at jeg får taget blodprøver og hvis jeg ikke er smittet, så bliver jeg hjemme fra job til faren er ovre..

God idé! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.