Er denne mave normal hos en på 3,7?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2015

B&J

Anonym skriver:

Nej jeg synes egentligt ikke den er hård, ikke sådan voldsomt, kan let trykke en finger et godt stykke ind i maven uden noget gør ondt eller lign... Ej det lyder underligt når jeg forklarer det, men når man sådan prikker til hende følger maven med ind...

den er heller ikke blød som vores andres deller, den er bare udspilet... Men gør ikke ondt eller noget 

tusind tak for dit svar forresten

Hvis du ikke er bekymret og hun tisser og laver stort som alm og eller har det godt vil jeg Være. Bekymret så vil jeg bare tænke strut mave 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hun ser da ganske normal ud.... mindre børn skal jo have hvalpe fedt og som regel er de også en smule svaj ryggede .  

Det er tværtimod lidt bekymrende at der allerede bliver tænkt i vægt baner på så ung en pige

Jeg skriver på intet tidspunkt at jeg tænker i vægt, at jeg synes hun er overvægtig eller andet!

jeg skriver at jeg er bekymret for min datter, tænk hvis nogen kendte til noget der kunne gøre hende oppustet som vi kunne hjælpe hende af med...

Jeg ved at mange reagerer på mælk eller gluten eller sådan noget, hvis nu vi kunne gøre noget godt for hende... Hun virker ikke til at hun har ondt, men samtidig er hun kun 3 et halvt og kan måske godt have gener i maven uden at kunne forklare det!!!

Anmeld Citér

2. maj 2015

MomInTheMaking

Min datter på 3 et halvt, ser ligesådan ud, Faktisk er hun nok lidt større tror jeg. Hun har altid været godt istand. men hun følger sin egen kurve til punkt og prikke.  Umiddelbart ændre maven sig meget ved min datter alt efter hvornår hun sidst har lavet stort. Altså er det ved at være "pølle" tid eller hvis vi lige har spist, så ser den MEGET udspilet ud.

Synes bestemt ikke din datter ser forkert ud på nogen måde. synes faktisk hun ser rigtig sund ud.

Ellers så smut til lægen og få hende målt og vejet og sammenlign med hendes kurve fra tidligere. så ser man ret hurtigt om der er noget at bekymre sig om eller ej. Men i min optik ser din datter fuldstændig normal ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.