Er denne mave normal hos en på 3,7?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
12 svar
4 synes godt om
1. maj 2015

Anonym trådstarter

Min datter har altid haft en god mave, men synes hun er ved at være på stor nu at den måtte være på vej væk...

jeg bliver bekymret for om jeg "fejlernære" hende... Okay det er måske et hårdt ord, men min kæreste er ret god til at købe slik, hun får ikke hver dag dog... Vi spiser grøntsager stortest hver dag... 

Hun spiser ikke ret meget, men har en fin bygning bortset fra maven...

jeg køber bukser ind i stride strømme, men alting glider ned, og det virker til at være irriterende...

hendes afføring er fin..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Min datter har altid haft en god mave, men synes hun er ved at være på stor nu at den måtte være på vej væk...

jeg bliver bekymret for om jeg "fejlernære" hende... Okay det er måske et hårdt ord, men min kæreste er ret god til at købe slik, hun får ikke hver dag dog... Vi spiser grøntsager stortest hver dag... 

Hun spiser ikke ret meget, men har en fin bygning bortset fra maven...

jeg køber bukser ind i stride strømme, men alting glider ned, og det virker til at være irriterende...

hendes afføring er fin..

Hej ikke at jeg skal gøre mig klog på noget eller har forstand på det.  

Men ud fra billederne syntes jeg godt nok den ser oppustet ud. :/ Hvordan er hendes afføring?  Har hun hård mave? 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Hej ikke at jeg skal gøre mig klog på noget eller har forstand på det.  

Men ud fra billederne syntes jeg godt nok den ser oppustet ud. :/ Hvordan er hendes afføring?  Har hun hård mave? 

Hun har ikke hård mave og har egentligt aldrig haft det, det er også derfor det virker så underligt... Hun prutter en del (undskyld detaljerne) men ikke mere end almindelige børn 

Anmeld Citér

1. maj 2015

B&J

Har hun det også om morgen ? Og midt på dagen når hun ikke har spist ? Fordi for mig ser den oppustet ud. Vores dreng er nemlig lille og spinkel men når han har spist meget eller har en masse luft i maven udspiler hans mave også rimelig meget... Fordi hvis man får varieret kost så burde det jo ikke være det

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Har hun det også om morgen ? Og midt på dagen når hun ikke har spist ? Fordi for mig ser den oppustet ud. Vores dreng er nemlig lille og spinkel men når han har spist meget eller har en masse luft i maven udspiler hans mave også rimelig meget... Fordi hvis man får varieret kost så burde det jo ikke være det

Ja den er der hele dagen, nok lidt større om aftenen end om dagen... 

Hun har ingen gener, ud over at bukserne glider ned så er lidt i tvivl om det er spild af lægens tid at tage hende afsted der ned

Anmeld Citér

1. maj 2015

B&J

Anonym skriver:

Ja den er der hele dagen, nok lidt større om aftenen end om dagen... 

Hun har ingen gener, ud over at bukserne glider ned så er lidt i tvivl om det er spild af lægens tid at tage hende afsted der ned

Når du trykker på hendes mave er den så hård for ja når hun ikke mærker noget til det men sjovt for det ser lidt ubehagligt ud 

Anmeld Citér

1. maj 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Når du trykker på hendes mave er den så hård for ja når hun ikke mærker noget til det men sjovt for det ser lidt ubehagligt ud 

Nej jeg synes egentligt ikke den er hård, ikke sådan voldsomt, kan let trykke en finger et godt stykke ind i maven uden noget gør ondt eller lign... Ej det lyder underligt når jeg forklarer det, men når man sådan prikker til hende følger maven med ind...

den er heller ikke blød som vores andres deller, den er bare udspilet... Men gør ikke ondt eller noget 

tusind tak for dit svar forresten

Anmeld Citér

1. maj 2015

quindelist

Sådan ser min datter også ud, hun er 3 år og 9 mdr.

hun "plejer" at lægge sig godt ud i bredden inden hun tager et solidt vækstspring opad, så retter det sig lidt ud bare for at starte forfra igen 

Anmeld Citér

2. maj 2015

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Sådan ser min datter også ud, hun er 3 år og 9 mdr.

hun "plejer" at lægge sig godt ud i bredden inden hun tager et solidt vækstspring opad, så retter det sig lidt ud bare for at starte forfra igen 

Håber du har ret... Man bliver bare hørte nervøs for om man fejler, især når det kommer til mad 

Anmeld Citér

2. maj 2015

alenemor42

Hun ser da ganske normal ud.... mindre børn skal jo have hvalpe fedt og som regel er de også en smule svaj ryggede .  

Det er tværtimod lidt bekymrende at der allerede bliver tænkt i vægt baner på så ung en pige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.