et råd eller 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

forstår dig fuldt ud, har du andre og ta med til fødslen så i stedet hvis det er?

Ja jeg skal have min bedste veninde med... vi har gået igennem tykt og tyndt sammen i mange år ....og så har jeg 2 store børn der gerne vil Være på fødegangen når det sker.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2015

jenny4

alenemor42 skriver:

Ja jeg skal have min bedste veninde med... vi har gået igennem tykt og tyndt sammen i mange år ....og så har jeg 2 store børn der gerne vil Være på fødegangen når det sker.

Bare lige en tanke ift det at have ham med til fødslen. Det er selvfølgelig jeres helt eget valg, men for jeres børns skyld var det måske værd at overveje at have ham med. Det giver et bånd mellem far og barn at han har været der helt fra start.

hvis man bliver stresset af hans tilstedeværelse skal han selvfølgelig ikke med..

Anmeld Citér

29. april 2015

alenemor42

jenny4 skriver:

Bare lige en tanke ift det at have ham med til fødslen. Det er selvfølgelig jeres helt eget valg, men for jeres børns skyld var det måske værd at overveje at have ham med. Det giver et bånd mellem far og barn at han har været der helt fra start.

hvis man bliver stresset af hans tilstedeværelse skal han selvfølgelig ikke med..

Og det tænker jeg også..... men jeg kunne også godt tænke at jeg bliver voldsomt vred på ham under veerne. .. det er jo ikke smart.

Og jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal bruge ham til under fødslen. ..

Anmeld Citér

29. april 2015

jenny4

alenemor42 skriver:

Og det tænker jeg også..... men jeg kunne også godt tænke at jeg bliver voldsomt vred på ham under veerne. .. det er jo ikke smart.

Og jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal bruge ham til under fødslen. ..

Det forstår jeg godt. Det er kun dig der kan vurdere hvad der er bedst. 

Anmeld Citér

29. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

det er altid en god ting med en veninde man kan tage med!

du skal også tænke på om det blir en god oplevelsefor dig hvishan er med jo, kun dig der kan mærke det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.