Kan i undvære jeres soveværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Lone Jakobsen

hejsa
jamen jeg ville klart gøre lige som dig.
før min mand og jeg flyttede sammen boede han i en 2 værelses lejlighed hvor han sov i stuen og sønnen sov på værelset.
han gjorde så det at han havde en lækker sove sofa som han bare slog ud når jeg var der. sengetøjet lå pakket væk om dagen hvor det simpelthen var rullet sammen....lige til at rulle ud og ligge på sengen når det blev aften.
det fungerede super godt, gav ikke noget ekstra roderi...og det tog ham ca 5 min at redde seng om aftenen...og lige så kort tid om morgenen.
jeg ved godt det ikke er det samme for jer.... men det var også mest for at sige at jeg havde valgt lige som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Diana...

nutche skriver:

hejsa
jamen jeg ville klart gøre lige som dig.
før min mand og jeg flyttede sammen boede han i en 2 værelses lejlighed hvor han sov i stuen og sønnen sov på værelset.
han gjorde så det at han havde en lækker sove sofa som han bare slog ud når jeg var der. sengetøjet lå pakket væk om dagen hvor det simpelthen var rullet sammen....lige til at rulle ud og ligge på sengen når det blev aften.
det fungerede super godt, gav ikke noget ekstra roderi...og det tog ham ca 5 min at redde seng om aftenen...og lige så kort tid om morgenen.
jeg ved godt det ikke er det samme for jer.... men det var også mest for at sige at jeg havde valgt lige som dig

Ja det var faktisk smart det tror jeg os vi ville have gjort hvis vi vidste der ville gå mere end et år.

Kram

Anmeld

11. september 2009

sarahb

JA til fordel for et værelse til min søn, han skal bare sove alene for at sove godt. men ellers NEJ

Anmeld

11. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg sover i stuen, og det er til og få kuk af!!!!! Jeg vil have mit eget soveværelse. Så når jeg får tilbudt en større lejlighed sammen med kæresten, så regner jeg med vi tager den, dvs en 3 vær.. 

Anmeld

11. september 2009

Sjl-msl-Mkl

DatterMalou skriver:

Jeg sover i stuen, og det er til og få kuk af!!!!! Jeg vil have mit eget soveværelse. Så når jeg får tilbudt en større lejlighed sammen med kæresten, så regner jeg med vi tager den, dvs en 3 vær.. 

Men fordi vi bor i en 2 vær. så har jeg lavet et værelse til min datter. Både pga at jeg ikke gider have alt hendes legetøj alle andre steder, så nu er det næsten alt der står på hendes værelse. Og jeg har så købt en en lækker sovesofa i Ikea. Er glad for det, nu når det skal være.

Anmeld

11. september 2009

LineD

Puha, nu har jeg prøvet beggedele, både at have et soveværelse og ikke, og jeg må sige jeg er DYBT forelsket i mit soveværelse og ville bare gå ned af at skulle undvære det, men stod jeg i jeres situation, så tror jeg, jeg ville gøre det samme.. Jeg ville være led og ked af løsningen men med udsigt til at man fået sit eget kunne jeg nok affinde mig med det

Det bliver da SKØNT i kan flytte ind i huset

Anmeld

11. september 2009

Lise

Jeg ville vælge at dele værelset alle tre. Men vi sover alligevel ofte sammen - f.eks. i denne uge hvor min far er på besøg for at hjælpe med at isolere hus. Så har vi rykket Simons seng i soveværelset for enden af vores seng, og vi sover alle sammen godt - uanset om han sover i sin egen seng eller mellem os.

Men hvis nogen sover dårligt ved samsovningen, så er det naturligvis ikke nogen god ide....

Anmeld

11. september 2009

Sweet1978

jeg ville proritere et soveværelse også selv om jeg ikke har det helt for mig selv i starten, han er jo heller ikke så stor endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.