Kan i undvære jeres soveværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. september 2009

Diana...

Eller betyder det bare meget for jer at i har et soveværelse?

Vi skal jo til at flytte ind i vores hus her inden for 2 måneder DEJLIGT efter en hård omgang renovering er det endelig ved at være beboligt igen 

Men det jo kun nederste etage der bliver færdig det vil sige køkken badeværelse stue værelse og bryggers. til næste somme går vi i gang med 1. etagen og det bliver soveværelse og kontor.

Så har jeg jo gået og tænkt lidt med det ene værelse der nu er til næste sommer om vi skal alle sove der inde altså mig min mand og søn eller om Lucas skal have det værelse med det samme og vi sover på en madres i stuen som bare kan fjernes igen eller om Lucas skulle have sin seng i stuen.

Det blev så at Lucas skal have sit eget værelse med det samme han skal ikke sove i stuen så vil kattene hoppe op til ham og vi kan ikke dele værelset så får jeg ikke sovet, det os der for han nu har sit eget værelse.
Så vi skal sove på en madres i stuen og det fik mig jo til at tænke om jeg kan holde det ud ha ha jeg har altid været glad for mit soveværelse men jeg har os altid haft fjernsyne osv der inde nu er der en seng og et skab og jeg ønsker ikke mere end det. og så synes jeg faktisk det er lidt spild plads at skulle havet et helt værelse bare til at sove i så kunne jeg da godt forstille mig noget andet at bruge det værelse til ha ha.

Men nu må vi se om jeg ombestemmer mig nu hvor jeg skal prøve det modsatte af at have et soveværelse. 

Hvad med jer? synes i bare der SKAL være et soveværelse?

Kram Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Honningblomst

Hej Diana...

Jeg ville aldrig nogensinde kunne eller gide sove i stuen uden det var virkelig nødvendigt, at der ikke var et alternativt....jeg ville ikke priotere at bruge så meget mere tid på at rydde op og gøre rent efter et natteværelse i stuen...hvor jeg sover er ikke så vigtigt for mig men at skulle flytte ting væk hver morgen og leve med alt det støv og møg det giver og ekstra rengøring...nej det ville jeg ikke. Men jeg kan så heller ikke forstå hvorfor nogle ikke kan sove med deres børn...der er da ikke noget bedre i hele verden..
Så mit svar må være nej og ja...ja, til at jeg da kunne hvis jeg skulle....men nej, til at jeg ville vælge det.
KNus Eva.

Anmeld

11. september 2009

christina2412

hvis vi stod i samme sitruation, ville jeg vælge, at vores kommene søn skulle have værelset og vi sov i stuen.
nu har vi så et værelse klar til ham, han skal selvfølgelig sove hos os, det første stykke tid, men så kommer han ind på sit eget værelse.
jeg har så den mening, at børn har godt af, at sove for sig selv, de kan jo altid komme ind om natten hvis de er ked eller noget.

så ja jeg havde valgt som du har gjort

og så meget oprydning er der jo heller ikke ved det, vil jeg mene.

christina 31+1

Anmeld

11. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Hej Diana...

Jeg ville aldrig nogensinde kunne eller gide sove i stuen uden det var virkelig nødvendigt, at der ikke var et alternativt....jeg ville ikke priotere at bruge så meget mere tid på at rydde op og gøre rent efter et natteværelse i stuen...hvor jeg sover er ikke så vigtigt for mig men at skulle flytte ting væk hver morgen og leve med alt det støv og møg det giver og ekstra rengøring...nej det ville jeg ikke. Men jeg kan så heller ikke forstå hvorfor nogle ikke kan sove med deres børn...der er da ikke noget bedre i hele verden..
Så mit svar må være nej og ja...ja, til at jeg da kunne hvis jeg skulle....men nej, til at jeg ville vælge det.
KNus Eva.

Ja den havet jeg ikke lige tænkt på det ville jeg os blive sindsyg af i længden. 

Den med at sove ja nogen forældre sover tungt andre meget let og nogen børn sover med at vende dreje sig sparke slå osv andre ligge stille så hvis man sove let med et uroligt barn er det jo klart man ikke kan sove med dem. Min mand forstår det heller ikke men han sover os så tungt at jeg næsten skal skubbe ham på gulvet for at han vågner. 

Anmeld

11. september 2009

Muffinmus

jeg ville gide min stue en uge..og så var den tålmodighed væk. Jeg skal have e soveværelse, så ville jeg hellre sove med ungen på værelset end at undvære mit soveværelse da

Anmeld

11. september 2009

Diana...

christina2412 skriver:

hvis vi stod i samme sitruation, ville jeg vælge, at vores kommene søn skulle have værelset og vi sov i stuen.
nu har vi så et værelse klar til ham, han skal selvfølgelig sove hos os, det første stykke tid, men så kommer han ind på sit eget værelse.
jeg har så den mening, at børn har godt af, at sove for sig selv, de kan jo altid komme ind om natten hvis de er ked eller noget.

så ja jeg havde valgt som du har gjort

og så meget oprydning er der jo heller ikke ved det, vil jeg mene.

christina 31+1

Nej det jo bare en madras   Men jeg tror nu os man bliver træt af at flytte på den altid ha ha  

Anmeld

11. september 2009

Honningblomst

Ja den havet jeg ikke lige tænkt på det ville jeg os blive sindsyg af i længden. 

Den med at sove ja nogen forældre sover tungt andre meget let og nogen børn sover med at vende dreje sig sparke slå osv andre ligge stille så hvis man sove let med et uroligt barn er det jo klart man ikke kan sove med dem. Min mand forstår det heller ikke men han sover os så tungt at jeg næsten skal skubbe ham på gulvet for at han vågner. 

Jeg sover selv meget let...mon ikke det er en mor-ting...men altså, det er en vanesag også. Og selvom man vågner lidt op, så sover man jo bare videre igen. Det er jo præcis det samme som at sove med sin mand, det er også noget an skal vænne sig til.
Men man skal da gøre som man synes...jeg elsker bare at have de små mennesker ved mig.
Men var det mig der havde det som dig, så tog jeg værelset til soveværelse, en barneseng i stuen og så ud med kattene om natten.
Knus Eva...

Anmeld

11. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg sover selv meget let...mon ikke det er en mor-ting...men altså, det er en vanesag også. Og selvom man vågner lidt op, så sover man jo bare videre igen. Det er jo præcis det samme som at sove med sin mand, det er også noget an skal vænne sig til.
Men man skal da gøre som man synes...jeg elsker bare at have de små mennesker ved mig.
Knus Eva...

Jeg synes absolut ikke det som at sove med sin mand min mand han ligger stille Lucas vender og drejer sig Jeg falder ikke bare i søvn igen med det samme. 

Den sidste måned med Lucas der har vi haft tænder, vaccination = feber, snottet næse og der har han sovet bedst hos os så det har han selvfølgelig fået lov til og det har gjort at jeg MAX har sovet 2 timer på en nat og i så lang tid i en periode brød jeg sammen til sidst jeg kunne ikke mere Jeg får ikke sovet når jeg sover med Lucas fordi han ligger så uroligt. 

De første 3 måneder hvor han lå stille elsket jeg og sove med ham men ikke mere. jeg ville da ønske jeg kunne sove med ham men det kan jeg ikke så hvis jeg skal fungere så skal vi sove hvert for sig og så sover han faktisk os selv bedre når han sover på sit værelse når han ikke er syg selvf. men så vågner han ikke om natten det gør han hvis vi sover sammen.

Så her er det bare bedst for os begge.

Anmeld

11. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Jeg synes absolut ikke det som at sove med sin mand min mand han ligger stille Lucas vender og drejer sig Jeg falder ikke bare i søvn igen med det samme. 

Den sidste måned med Lucas der har vi haft tænder, vaccination = feber, snottet næse og der har han sovet bedst hos os så det har han selvfølgelig fået lov til og det har gjort at jeg MAX har sovet 2 timer på en nat og i så lang tid i en periode brød jeg sammen til sidst jeg kunne ikke mere Jeg får ikke sovet når jeg sover med Lucas fordi han ligger så uroligt. 

De første 3 måneder hvor han lå stille elsket jeg og sove med ham men ikke mere. jeg ville da ønske jeg kunne sove med ham men det kan jeg ikke så hvis jeg skal fungere så skal vi sove hvert for sig og så sover han faktisk os selv bedre når han sover på sit værelse når han ikke er syg selvf. men så vågner han ikke om natten det gør han hvis vi sover sammen.

Så her er det bare bedst for os begge.

Jamen, er det så ikke fordi du har ham over i sengen og at den er for lille??
Hvis hans seng står ved siden af dig, generer det så også.
Men kan man ikke sove som mor med sit barn ved sig, i samme rum, så skal man da ikke...det er da helt sikkert.
Eva.

Anmeld

11. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Jamen, er det så ikke fordi du har ham over i sengen og at den er for lille??
Hvis hans seng står ved siden af dig, generer det så også.
Men kan man ikke sove som mor med sit barn ved sig, i samme rum, så skal man da ikke...det er da helt sikkert.
Eva.

Nope det prøvet vi jo før han røg på eget værelse og der vågnet jeg stadig af ham og selv nu hvor han sover på eget værelse vågner jeg når han ligger og sparker i sengen men jeg har os ALTID haft søvn besvær.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.