Den er da højst relevant på en side som denne, hvor der er så mange barnløse? Det er blot et alternativ til at gå i behandling.
Håber at ændre ikke føler sig så ramte som dig, for tænker ikke at artiklen er ude på at få dem i behandling til at skamme sig.
Som jeg også selv skriver, er det fint at oplyse om hvad kost og motion kan have af positiv effekt. Men der er meget få der kæmper med at blive forældre, der ikke ved det.
Jeg bliver ked af det, når noget der tydeligt er en reklame ikke bliver fremstillet sådan. I sær når reklamen er så usaglig som den er.
Sædkvalitet har intet med mobilsignaler at gøre. Det er videnskabelig bevist at sædkvalitet oftest er medfødt, så synes jeg det er tarveligt at en "artikel" med henblik på kunder siger at det kan kureres.
Og så synes jeg det er manipulerende når man skriver at man som par bliver per automatik sendt videre i systemet. Det passer i vores situation ikke, vi startede da med at blive oplyst om sund livsstil. Det er et kneb for stå det til at lyde som om der ikke er ordentlig belæg for at hjælpe par i behandling. Når man så efterfølgende skriver at det koster samfundet 80.000 kroner, er det igen et kneb for at få os til at tænke "det er fandme også for dårligt, at de bruger vores penge, når de bare kunne få noget massage".
Der skrives desuden "uden brug af eller som supplement til medicinsk behandling" - så der skrives også at man kan blive gravid når Micha hjælper os uden hjælp fra fertilitetsklinikken.
Jeg tror, det er de elementer der provokerer mig. hvilket muligvis har noget at gøre med at jeg selv skal i behandling uden andre muligheder, og derfor ikke er helt objektiv.
Og så selvfølgelig det faktum at man bruger to "ekspert"kilder i artiklen som begge siger det samme. Det giver ingen mening at gøre og er ikke sådan man skriver en saglig artikel. Jeg vil nok nærmere kalde dem parter da de begge har noget at sælge, og den der erfaringskilde man forsøger at bruge, er genfortalt af den ene part - det giver bare ingen mening og er uprofessionelt.
//MediaAnarchy
Anmeld
Citér