Maj testere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2015

solig

Becks skriver:

Jeg testede i går, dog før tid... Men den var fint positiv <3 <3 <3

Fantastisk!  Super!  Tillykke! !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2015

Mullesmith

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Hej vil du med på en juni testlist?

opretter en nu, med næsten samme overskrift, så kom endelig med  

Ja meget gerne. Jeg tester onsdag d.3. Juni (28. Dag i cyklus), hvis ikke mens er kommet inden ��

Anmeld Citér

25. maj 2015

Mulle0802

Min BP var desværre negativ så nu holder vi sommerferie pause fra klinikken. 

Anmeld Citér

25. maj 2015

Prinsessens'Mor<3

MAJ TESTERE: 

STF.:                                       2 Maj              -      

SABRINASKOV:                      6 Maj              -        

SMC:                                       8 Maj              -        

SPRING16:                           11 Maj              -        

MULLESMITH:                      13 Maj              -      

MMOGM:                                14 Maj              -      

PRINSESSENS'MOR<3:        16 Maj              -      

CELINE FRIIS:                      21 Maj              -      

MILLE0802:                           22 Maj              -      

SILASSUIS:                          24 Maj              -       

CHRIS87:                              24 Maj              -      

SOLIG:                                  25 Maj             -      

BECKS:                                  28 Maj             -      

TRINE89:                               29 Maj              -      

Anmeld Citér

26. maj 2015

solig

I morgen starter jeg min andre omgang hormon behandling. ... inför insemination om så ca 1.5 uge. ... ved ikke ens om jeg gider ta en test i morgen. .. jeg er jo ikke gravid. ..

Anmeld Citér

27. maj 2015

silassui

Mullesmith skriver:

Ja meget gerne. Jeg tester onsdag d.3. Juni (28. Dag i cyklus), hvis ikke mens er kommet inden ��

jeg er også ude af denne gruppe og vil gerne være med i juni gruppen �� test dag d 26.

Anmeld Citér

27. maj 2015

solig

silassui skriver:

jeg er også ude af denne gruppe og vil gerne være med i juni gruppen �� test dag d 26.

Samme her. 

Har ikke korrekt dato endnu men skriv test dag 20 juni så længe. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

xsumceef

Fik ikke lige svaret, men testen var desværre negativ i maj.. Men netop nu har jeg lige testet, og den er positiv! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.