Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: Jeg testede i går, dog før tid... Men den var fint positiv <3 <3 <3
Jeg testede i går, dog før tid... Men den var fint positiv <3 <3 <3
Fantastisk! Super! Tillykke! !
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prinsessens'Mor<3 skriver: Hej vil du med på en juni testlist?opretter en nu, med næsten samme overskrift, så kom endelig med
Hej vil du med på en juni testlist?opretter en nu, med næsten samme overskrift, så kom endelig med
Ja meget gerne. Jeg tester onsdag d.3. Juni (28. Dag i cyklus), hvis ikke mens er kommet inden
Min BP var desværre negativ så nu holder vi sommerferie pause fra klinikken.
MAJ TESTERE:
STF.: 2 Maj -
SABRINASKOV: 6 Maj -
SMC: 8 Maj -
SPRING16: 11 Maj -
MULLESMITH: 13 Maj -
MMOGM: 14 Maj -
PRINSESSENS'MOR<3: 16 Maj -
CELINE FRIIS: 21 Maj -
MILLE0802: 22 Maj -
SILASSUIS: 24 Maj -
CHRIS87: 24 Maj -
SOLIG: 25 Maj -
BECKS: 28 Maj -
TRINE89: 29 Maj -
I morgen starter jeg min andre omgang hormon behandling. ... inför insemination om så ca 1.5 uge. ... ved ikke ens om jeg gider ta en test i morgen. .. jeg er jo ikke gravid. ..
Mullesmith skriver: Ja meget gerne. Jeg tester onsdag d.3. Juni (28. Dag i cyklus), hvis ikke mens er kommet inden
jeg er også ude af denne gruppe og vil gerne være med i juni gruppen test dag d 26.
silassui skriver: jeg er også ude af denne gruppe og vil gerne være med i juni gruppen test dag d 26.
Samme her.
Har ikke korrekt dato endnu men skriv test dag 20 juni så længe.
Fik ikke lige svaret, men testen var desværre negativ i maj.. Men netop nu har jeg lige testet, og den er positiv!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128