Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chris87 skriver: Jeg er desværre ude af maj - mens har meldt sig på banen før tid Held og lykke til resten af jer
Jeg er desværre ude af maj - mens har meldt sig på banen før tid
Held og lykke til resten af jer
øv vi har lavet en over juni, så hvis du vil med kan du bare skrive dig ind på den
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil også gerne være med Vi er igang med PB Vol 2. Vi har en datter der bliver 4 år til august. Jeg har test da 29 maj og det er første cyklus. Så det bliver spænde
MAJ TESTERE:
STF.: 2 Maj -
SABRINASKOV: 6 Maj -
SMC: 8 Maj -
SPRING16: 11 Maj -
MULLESMITH: 13 Maj -
MMOGM: 14 Maj -
PRINSESSENS'MOR<3: 16 Maj -
CELINE FRIIS: 21 Maj -
MILLE0802: 22 Maj -
SILASSUIS: 24 Maj -
CHRIS87: 24 Maj -
SOLIG: 25 Maj -
BECKS: 28 Maj -
TRINE89: 29 Maj -
Trine89 skriver: Jeg vil også gerne være med Vi er igang med PB Vol 2. Vi har en datter der bliver 4 år til august. Jeg har test da 29 maj og det er første cyklus. Så det bliver spænde
sådan
Chris87 skriver: Ja det godt nok øv Jeg krydser for dig søndag !
Ja det godt nok øv
Jeg krydser for dig søndag !
Mens ankom lørdag. Søndag neg. Test. Tar ett till i morgen. ... sidste håbet. Troede virkelig den var sikker... 3 modne ægg + insamination +sex..!!
solig skriver: Mens ankom lørdag. Søndag neg. Test. Tar ett till i morgen. ... sidste håbet. Troede virkelig den var sikker... 3 modne ægg + insamination +sex..!!
Åh øv . Jeg håber for dig, at det blot er en lille mens og ikke den rigtige !
Giv en update når du har testet igen !
Jeg testede i går, dog før tid... Men den var fint positiv <3 <3 <3
Becks skriver: Jeg testede i går, dog før tid... Men den var fint positiv <3 <3 <3
Hvor dejligt - Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128