jeg er ikke på instagram, og facebook der er jeg ærlig... lige som jeg er her inde... er virkelig ikke til det der selv isenesættelse...
jeg skriver ikke alt hvad der sker i min hverdag på facebook... og deler heller ikke når jeg træner osv... men da viva blev indlagt med rs, eller når elna virkelig tæster grænser... kan også finde på at brokke mig over meter høje nullermænd når pigerne har været syge en uges tid eller mere
har også skrevet om min efterfødsels reaktion, men selvfølgelig kommer der også op når manden en sjælden gang kommer hjem med blomster eller når elna eller viva gør/siger noget sjovt... vægt opdateringer på viva nu hvor hun har været lidt bagefter...
facebook er min måde at fortælle de nærmeste hvad der sker i vores liv...
tilgengæl er min venneliste delt op i at være venner og bekendte (det kan man jo heldigvis) og jeg "målretter" mine indlæg... så gamle klassekammerater osv. jeg ikke rigtig snakker med får ikke alle mine statusser... lægger mest op i det der hedder "venner undtagen bekendte" ikke for at isenesætte... men fordi jeg deler rigtig meget... og jeg ville selv blive irriteret hvis jeg fik så meget info fra en gammel klassekammerat eller lignende
Anmeld
Citér