Jeg synes bestemt ikke jeg prøver at få tingene til at fremstå bedre end de er. Men jo, det er da nok mest de gode oplevelser jeg deler - fx søde kommentarer fra min datter.
Dog kan jeg da også finde på at skrive hvis vi fx har haft en hård nat eller om dengang jeg fik stjålet vores cykelhjelme.
Men jeg kunne ikke drømme om at berette om konkroverser med manden eller med andre. Det har ikke noget at gøre med at jeg vil fremstå perfekt (for jeg tror godt at de fleste ved, at der i alle forhold vil være kontroverser af den ene eller anden art i større eller mindre omfang). Det er ganske enkelt ikke noget jeg synes kommer andre ved. Jeg undres når folk fremstiller deres privatliv på den måde - jeg forstår ikke behovet for at delagtiggøre hele verden i, hvis man fx er blevet uvenner med manden eller en veninde. Det er ikke så længe siden at jeg så en tidligere studiekammerats veninde "slå op" med veninden via en Facebook opdatering (kunne se det fordi hun var tagget i opslaget) fordi de åbenbart var raget uklar.... over SMS
- hun fik det oven i købet skrevet, så et lidt for hurtigt blik på opdateringen, kunne få én til at tro at veninden var død. Det var SÅ usmageligt og jeg fatter det ikke. Tag dog den slags privat - og helst face to face. 
Jeg undres også over, når folk skriver fx "åh nej, åh nej, åh nej, shit noget møg" og når folk så spørger hvad der er galt, svarer de: "Ej, det vil jeg helst ikke skrive om her på Facebook, det er for privat!! WTF, så lad dog vær!! 
Anmeld
Citér