HVilke mærker går i i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2009

Vingummien

Det der er billig

Ej et mærke jeg er helt skudt i er ETUI. Rigtig lækkert mærke, ikke gratis så ikke noget man satser på at købe af hver måned, men jeg har en del af deres tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Mor til L&S

Message´s mærker: MbyM, Vask, Global funk og Global femme..

Anmeld

11. september 2009

Maise

Noa Noa, afslappet tøj, dog dyrt. Jeg er superglad for det. Saint tropez er jeg også glad for.

Anmeld

13. september 2009

Stineve

Det tøj jeg har mest fra erforholdsvis dyre mærker.. men da jeg køber alt mit tøj på trendsales, kan jeg få det meste til halv pris, uden det behøver at være brugt..  

Acne - især deres jeans
Baum und Pferdgarten, Best Behavior, Bruuns Bazaar, By Malene Birger, Patrizia pepe, Custommade, Day Birger et Mikkelsen, Designers Remix Collection, stine goya, Maje, margit brandt, rabens saloner, sanit tropez, zara, Part Two og Rikkemai...

Anmeld

14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

før jeg blev gravid gik jeg meget i acne, diesel, g-star i bukser.
og som regl i vero moda eller vila som top eller kjole.
nu er jeg voksede ud af alle mine bukser, så nu går jeg næsten kun i tunikaer og kjoler fra vero moda eller alle bestsellers mærker.
men må sige jeg elsker også munthe plus simonsen og birger et mikkelsen, selvom jeg ikke har vildt meget af det.
men hvis jeg skal købe såen rigtig dyrt, så er det sko .. så det nok der jeg investrer mine penge

Anmeld

15. september 2009

qp

Jeg køber ALT mit tøj i ALDI!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.