HVilke mærker går i i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. september 2009

TbCp

Jeg savner ny inspiration til mit tøj så hvilke mærker går alle i gæve kvinder i?

Jeg er selv lige faldet over mærket Nümph, synes de laver rigtig meget fedt tøj.

Smid lige nogle tøjmærker ind og evt./meget gerne et link til hvor det kan købes.

På forhånd tak og god fredag
Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

MetteT

Tja... Pengene er ikk så store herhjemme, så jeg er vældig glad for Vila og Vero moda...
Syns de har noget rigtig fint tøj, til ikk så mange penge..

Knus Mette

Anmeld

11. september 2009

Riksen

Jeg synes også Nümph er et fantastisk mærke. Det er virkelig flot og lækkert tøj i god kvalitet.

Jeg er også faldet for mærket Second Female Copenhagen. Det er også et rigtigt lækkert mærke med mange fede designs. Det kan være det er noget for dig?

Venlig hilsen Rikke

Anmeld

11. september 2009

Muffinmus

Hmmmm... alt det jeg kan få fingrene i til gode billige penge
Men er dog ret glad for Munthe og Simonsen, Hawaleschka, Modström, Ducal(Phoenix), St Martin og mange flere, dog mest deres bluser, jakker og trøjer. Vil vildt gerne finde en super flot cardigan fra Carla du Nord som de havde i butikkerne forrige vinter, men har ikke set den siden nogen steder.
Og ellers er HM jo altid et sted at finde et aller andet hurtigt og nemt og så må det holde det det holder
Bukser der går jeg i de jeans der lige er i nærheden hvor jeg bor og det er så mest Only og Lee, Diesel osv
Nümph laver jo også børnetøj nu, mini Nümph

Anmeld

11. september 2009

Riksen

Hej igen.

Jeg har lige en tilføjelse:

Mærker som Just Female, Modström og MbyM laver også rigtig fedt tøj.
Mht. sko, tasker og andre accesories er mærker som Mimic og Stylesnob superfede. Du kan få mange af mærkerne på Smartgirl.dk.
Du kan evt. også gå ind på nelly.com og tjekke mærkerne igennem for at få lidt inspiration.

- Rikke

Anmeld

11. september 2009

sarahb

mbym, lipsy, Veromoda, Zara

Anmeld

11. september 2009

malou

Her elsker jeg mærkerne Wolford og Antiflirt.... er helt forelsket i de 2 mærker. Ellers køber jeg meget i butikken MANGO.. især overdele... alle mine jeans er primært fra Miss Sizty, Replay og G-star... men er også blevet vild med de der coyboy legging fra ONLY og Vero Moda... så slipper jeg nemlig for at dellerne hænger ud over kanten som på alm. bukser...hahaGENIAL opfindelse...

knus malou

Anmeld

11. september 2009

Diana...

MetteT skriver:

Tja... Pengene er ikk så store herhjemme, så jeg er vældig glad for Vila og Vero moda...
Syns de har noget rigtig fint tøj, til ikk så mange penge..

Knus Mette

her hopper jeg på

Anmeld

11. september 2009

Vinker

Jeg køber også mest bestsellers mærker, dvs only, vero moda og vila. Men kan også rigtig godt lide Tommy Hillfiger, Minus, Modström, Peak perfomance (lidt mere sporty) Kan også godt lide Jam, Mbym,

Der så mange lækre mærker, men mange ligger udenfor min økonomiske grænse!

Anmeld

11. september 2009

Tina2

Det er meget forskelligt her, køber meget på ts, men det er mest de lidt dyrere mærker jeg køber derinde.....

Men jeg går i G-star, Miss Sixty, Diesel, Just female, second female, Vila, vero moda, Only, H&M, MbyM og Modström- hvad jeg nu lige falder over:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.