Kan ikke komme til sin egen fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

eg ville tage det som det kommer og så må dun søn med og når han er træt er festen slut.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

dukke

hannetheis skriver:

eg ville tage det som det kommer og så må dun søn med og når han er træt er festen slut.

Min søn skal ikke med han er 4 år og der kommer ikke andre børn 

Anmeld Citér

26. april 2015

Babilooo

Hvis der er 25 mennesker + som møder op og er allerede lejet lokale ville jeg da føre alt for at få ham passet. Det er da utroligt sødt af din veninde. Jeg ville ikke kunne bære at sige jeg ikke kunne komme.... Det ville være absolut sidste udvej

Anmeld Citér

26. april 2015

serinasmor

Jeg ville nok "tilfældigt" nævne overfor hende at du er "bekymret over / spændt på hvordan din søn tager flytningen" som i øvrigt foregår den og den dato og at I derfor har byttet weekend så sønnen ikke skulle være hos far midt i flytterod ... 

Og så ville jeg lade det være op til veninden om hun vil aflyse eller lave andre planer  

Anmeld Citér

26. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
dukke skriver:

Hej skønne kvinder 

Sagen er den at jeg bliver 25 år den 4 maj og har ved en fejl fundet ud af at min bedste veninde holder surprise party for mig den 2 maj (hendes lillebror har talt over sig).

Problemet er at jeg ikke selv kan komme da jeg skal ha min søn (ikke min weekend) pga. at hans fra og papmor skal flytte den 1 maj og det har min veninde jo ikke vist, Jeg har ikke mulighed for at få ham passet da jeg kun har en fast barnpige til min datter det er min svigermor og hun kan ikke tag dem begge 2 da min datter jo er handicappet. 

Men hvordan kan jeg siger at jeg ikke selv kan komme til dem der kommer når jeg ikke ved hvem der kommer og når de ikke ved at jeg ved det? ved kun er der er +25 og lånt lokale

Kan hendes lillebror ikke sige det? 

Anmeld Citér

26. april 2015

Frk.S

Jeg tænker at måske er der styr på ☺☺ Måske har hun snakket med din ex. Og måske er det hele et cover for at de er sikker på du ikke skal noget.��

Det var også min første tanke.... at det simpelthen er en del af planen for at være sikker på at du ikke laver planer. 

Hvis du er helt sikker på at det ikke er tilfældet så sørg for at få sagt det til din veninde - evt. som en tilfældig bemærkning så du ikke decideret siger at du ved besked om festen, men så din veninde ved du har sønnen. 

Anmeld Citér

26. april 2015

FruK

serinasmor skriver:

Jeg ville nok "tilfældigt" nævne overfor hende at du er "bekymret over / spændt på hvordan din søn tager flytningen" som i øvrigt foregår den og den dato og at I derfor har byttet weekend så sønnen ikke skulle være hos far midt i flytterod ... 

Og så ville jeg lade det være op til veninden om hun vil aflyse eller lave andre planer  

Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på, om din veninde virkelig kan finde på at arrangere en fest for så mange mennesker, uden at sikre sig at hovedpersonen kan komme... 

Anmeld Citér

26. april 2015

Fremad

Jeg er 99% sikker på at der er sørget for pasning.. og det var det første der blev gjort inden datoen blev fast sat, og inden selve planlægningen mm gik igang...

det var ihvertfald det første jge ordnede, her var det dog at hun skulle være sammen med mig den dag, og havde dobbelt sikret mig så hendes mor tog ungerne hvis deres far ikke kunne have dem...

rigtig go fest til dig, og dejlig veninde du har...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.