Kan ikke komme til sin egen fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
17 svar
25 synes godt om
26. april 2015

dukke

Hej skønne kvinder 

Sagen er den at jeg bliver 25 år den 4 maj og har ved en fejl fundet ud af at min bedste veninde holder surprise party for mig den 2 maj (hendes lillebror har talt over sig).

Problemet er at jeg ikke selv kan komme da jeg skal ha min søn (ikke min weekend) pga. at hans fra og papmor skal flytte den 1 maj og det har min veninde jo ikke vist, Jeg har ikke mulighed for at få ham passet da jeg kun har en fast barnpige til min datter det er min svigermor og hun kan ikke tag dem begge 2 da min datter jo er handicappet. 

Men hvordan kan jeg siger at jeg ikke selv kan komme til dem der kommer når jeg ikke ved hvem der kommer og når de ikke ved at jeg ved det? ved kun er der er +25 og lånt lokale

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

jenny4

dukke skriver:

Hej skønne kvinder 

Sagen er den at jeg bliver 25 år den 4 maj og har ved en fejl fundet ud af at min bedste veninde holder surprise party for mig den 2 maj (hendes lillebror har talt over sig).

Problemet er at jeg ikke selv kan komme da jeg skal ha min søn (ikke min weekend) pga. at hans fra og papmor skal flytte den 1 maj og det har min veninde jo ikke vist, Jeg har ikke mulighed for at få ham passet da jeg kun har en fast barnpige til min datter det er min svigermor og hun kan ikke tag dem begge 2 da min datter jo er handicappet. 

Men hvordan kan jeg siger at jeg ikke selv kan komme til dem der kommer når jeg ikke ved hvem der kommer og når de ikke ved at jeg ved det? ved kun er der er +25 og lånt lokale

Næste gang du snakker med din veninde fortæller du hende om at din eks skal flytte.. Og så får du flettet ind at du derfor har din datter den weekend så du tænker lidt på hvad I skal lave mens hun er der. 

Og hvis du ikke kan det, så vil jeg være ærlig og sige til din veninde at lillebror har talt over sig og at du nu står i et dilemma..

Anmeld Citér

26. april 2015

dukke

jenny4 skriver:

Næste gang du snakker med din veninde fortæller du hende om at din eks skal flytte.. Og så får du flettet ind at du derfor har din datter den weekend så du tænker lidt på hvad I skal lave mens hun er der. 

Og hvis du ikke kan det, så vil jeg være ærlig og sige til din veninde at lillebror har talt over sig og at du nu står i et dilemma..

Det er min søn  

Anmeld Citér

26. april 2015

jenny4

dukke skriver:

Det er min søn  

Sorry, men samme svar 

Anmeld Citér

26. april 2015

TNBC

dukke skriver:

Hej skønne kvinder 

Som Jenny siger, så enten så siger du næste gang at i mødes at din ex og dig har byttet weekend, så du har din søn.
Eller også må du sige at lillebroren har snakket over sig.

Det er jo problemet, med surprisefester og delebørn.

Er der ikke en der kan hjælpe svigermor? Eller en søster, svigerinde, der kan tage drengen?

Anmeld Citér

26. april 2015

modesty

dukke skriver:

Hej skønne kvinder 

Undskyld, men jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt. Selvfølgelig skal der da ikke holdes fest for dig en dag hvor du ikke kan. 

Sig det til veninden og så må det vente til du har en ledig weekend.

Anmeld Citér

26. april 2015

MyLove E

Jeg tænker at måske er der styr på ☺☺ Måske har hun snakket med din ex. Og måske er det hele et cover for at de er sikker på du ikke skal noget.��

Anmeld Citér

26. april 2015

Sprit25

Men hvor er det en skøn veninde du har

Anmeld Citér

26. april 2015

dukke

MyLove E skriver:

Jeg tænker at måske er der styr på ☺☺ Måske har hun snakket med din ex. Og måske er det hele et cover for at de er sikker på du ikke skal noget.��

Nej min veninde har ikke snakket med min ex

Anmeld Citér

26. april 2015

ErDetSnartNU

Er der ikke mulighed for at du kan hyre en barnepige til at se efter din søn?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.