:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2015

Putomanen

Hvor gør det mig bare ondt Lisbeth! Det er bare SÅ uretfærdigt.

Jeg kan ikke give dig nogen råd, men jeg tænker så meget på dig og sender dig en masse cyberkram. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Hvor gør det mig bare ondt Lisbeth! Det er bare SÅ uretfærdigt.

Jeg kan ikke give dig nogen råd, men jeg tænker så meget på dig og sender dig en masse cyberkram. 

Tak ❤️

Anmeld Citér

26. april 2015

Lisbeth1985

tarkoflen skriver:

Åh hvor er det bare så uretfærdigt! Det gør mig så ondt, jeg kan godt huske at l kæmpede nogenlunde samtid som os!

jeg kan ikke sige noget der kan lindre jeres smerte men vil ikke gå herfra uden at sende et stort kram og en masse tanker til jer 

Tak!

Anmeld Citér

26. april 2015

Lisbeth1985

Spunken84 skriver:

Av for søren din stakkel Kan godt forstå du på ingen måde ønsker at forholde dig til det valg. Har du tidligere kunne opnå graviditet eller hvordan? Har selv kæmpet snart 4 år med alt hvad det indebærer af forskellige behandlinger. For første gang er det lykkedes så blive gravid. Jeg holder vejret og håber der er hjerteblink ved skanningen næste uge. Ved slet ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg stod i din situation. Det må virkelig være frygtelig hårdt. Stort kram 

Vi har tidligere haft en BIO,men det er første gang,at jeg er nået så langt i en graviditet...

Jeg håber,at det går bedre for dig i næste uge��

Anmeld Citér

26. april 2015

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det er bare ikke rigtigt, LISBETH for fanden, det er så uretfærdigt!!!! Kæmpe kram(selvom det absolut ikke hjælper). Ville fandme ønske jeg havde en tryllestav!

Håber virkelig du kan blive ved med at stå oprejst din meget stærke kvinde. Du ved, hvor jeg er!!!!

Tak❤️

Jeg synes bare,at det er skide unfair lige nu!! Vi havde det godt,vi var afklarede og så sker det her�� ØV!!

Hvordan har du det?

Anmeld Citér

26. april 2015

Åse

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Det er ved at være lige siden, at jeg sidst har været aktiv i denne gruppe, men nu har jeg igen brug for at lufte mine tanker herinde...

Min mand og jeg har for nogle år siden været igennem et langt forløb med fertilitetsbehandling - uden held.. Vi lagde derfor (efter mange overvejelser og tårer) PB på hylden, og besluttede os for at leve et godt liv uden børn. Vi købte drømmehuset og dyrkede vores jobs, drak god rødvin og nød stille og rolige søndag morgener.

For nyligt fandt jeg ud af, at jeg var blevet naturligt gravid. Det kom som et stort chok, da vi ikke troede, at det var muligt, men vi var naturligvis lykkelige som aldrig før.

I fredags var vi til scanning - en dag, som jeg nu gerne vil slette alle minder fra. Scanningen viste nemlig, at vores længe ventede ønskebarn var dødt i uge 8

Jeg sidder nu tilbage helt tom for ord. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal samle mig selv op efter denne oplevelse - jeg er bare så ked af det. Vi er blevet sendt hjem i weekenden, så vi kan tage stilling til, om vi vil have en kirugisk eller en medicinsk abort.. Jeg vil ikke have en abort - jeg vil have mit ønskebarn!!! Vores længe ventede mirakel

Alt føles bare så uretfærdigt lige nu

Anmeld Citér

28. april 2015

Spunken84

Lisbeth1985 skriver:

Vi har tidligere haft en BIO,men det er første gang,at jeg er nået så langt i en graviditet...

Jeg håber,at det går bedre for dig i næste uge��

Åh altså. Hvor er livet uretfærdigt nogle gange. Du har simpelthen min største sympati!  Håber snart der er lys forude! 

Kh

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.