:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
16 svar
13 synes godt om
26. april 2015

Lisbeth1985

Hej piger.

Det er ved at være lige siden, at jeg sidst har været aktiv i denne gruppe, men nu har jeg igen brug for at lufte mine tanker herinde...

Min mand og jeg har for nogle år siden været igennem et langt forløb med fertilitetsbehandling - uden held.. Vi lagde derfor (efter mange overvejelser og tårer) PB på hylden, og besluttede os for at leve et godt liv uden børn. Vi købte drømmehuset og dyrkede vores jobs, drak god rødvin og nød stille og rolige søndag morgener.

For nyligt fandt jeg ud af, at jeg var blevet naturligt gravid. Det kom som et stort chok, da vi ikke troede, at det var muligt, men vi var naturligvis lykkelige som aldrig før.

I fredags var vi til scanning - en dag, som jeg nu gerne vil slette alle minder fra. Scanningen viste nemlig, at vores længe ventede ønskebarn var dødt i uge 8

Jeg sidder nu tilbage helt tom for ord. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal samle mig selv op efter denne oplevelse - jeg er bare så ked af det. Vi er blevet sendt hjem i weekenden, så vi kan tage stilling til, om vi vil have en kirugisk eller en medicinsk abort.. Jeg vil ikke have en abort - jeg vil have mit ønskebarn!!! Vores længe ventede mirakel

Alt føles bare så uretfærdigt lige nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

klokkeblomsten85

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Det er ved at være lige siden, at jeg sidst har været aktiv i denne gruppe, men nu har jeg igen brug for at lufte mine tanker herinde...

Min mand og jeg har for nogle år siden været igennem et langt forløb med fertilitetsbehandling - uden held.. Vi lagde derfor (efter mange overvejelser og tårer) PB på hylden, og besluttede os for at leve et godt liv uden børn. Vi købte drømmehuset og dyrkede vores jobs, drak god rødvin og nød stille og rolige søndag morgener.

For nyligt fandt jeg ud af, at jeg var blevet naturligt gravid. Det kom som et stort chok, da vi ikke troede, at det var muligt, men vi var naturligvis lykkelige som aldrig før.

I fredags var vi til scanning - en dag, som jeg nu gerne vil slette alle minder fra. Scanningen viste nemlig, at vores længe ventede ønskebarn var dødt i uge 8

Jeg sidder nu tilbage helt tom for ord. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal samle mig selv op efter denne oplevelse - jeg er bare så ked af det. Vi er blevet sendt hjem i weekenden, så vi kan tage stilling til, om vi vil have en kirugisk eller en medicinsk abort.. Jeg vil ikke have en abort - jeg vil have mit ønskebarn!!! Vores længe ventede mirakel

Anmeld Citér

26. april 2015

tarkoflen

Åh hvor er det bare så uretfærdigt! Det gør mig så ondt, jeg kan godt huske at l kæmpede nogenlunde samtid som os!

jeg kan ikke sige noget der kan lindre jeres smerte men vil ikke gå herfra uden at sende et stort kram og en masse tanker til jer 

Anmeld Citér

26. april 2015

FrkC

Sender mit varmeste kram i din retning  Øv hvor er det uretfærdigt 

Anmeld Citér

26. april 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Det er bare ikke retfærdig, forstår dine følelser kæmpe kram selvom det ikke hjælper en fis... I KNOW 

Anmeld Citér

26. april 2015

esioul

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger.

Det kunne være mig som skrev dette oplæg 

Har selv prøvet det samme, valgte medicinsk abort og et gik fint. 

Tanker og kram 

Anmeld Citér

26. april 2015

Spunken84

Av for søren din stakkel Kan godt forstå du på ingen måde ønsker at forholde dig til det valg. Har du tidligere kunne opnå graviditet eller hvordan? Har selv kæmpet snart 4 år med alt hvad det indebærer af forskellige behandlinger. For første gang er det lykkedes så blive gravid. Jeg holder vejret og håber der er hjerteblink ved skanningen næste uge. Ved slet ikke hvordan jeg ville reagere hvis jeg stod i din situation. Det må virkelig være frygtelig hårdt. Stort kram 

Anmeld Citér

26. april 2015

Manna

Ih hvor ærgerligt når det nu var lykkedes ��

mht kirurgisk vs medicinsk ville jeg vælge efter hvor lang tid du har været gravid. Uden at have noget videnskabeligt el statistisk belæg for det er det mit indtryk at hvis du har gået længe er der større risiko for komplikationer v medicinsk end hvis graviditet bliver afbrudt tidligt inden moderkagen bliver for stor.

kram

Anmeld Citér

26. april 2015

nielsen80

Det er bare ikke rigtigt, LISBETH for fanden, det er så uretfærdigt!!!! Kæmpe kram(selvom det absolut ikke hjælper). Ville fandme ønske jeg havde en tryllestav!

Håber virkelig du kan blive ved med at stå oprejst din meget stærke kvinde. Du ved, hvor jeg er!!!!

Anmeld Citér

26. april 2015

Carina:-)

Hvor er det synd for jer 

Knus og tanker herfra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.