Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver:Jeg tror du skal lave 2 portioner....Jeg prøvede den der opskrift første gang og det gik helt i kage for mig... jeg tror bestemt også du skal bruge meget mere flormelis end de 350 g. Der er næsten dobbelt så meget væde i den der opskrift end der er i den jeg skrev højere oppe...Når du har smeltet din fiduser, kan du med en ske øse det over i flere skåle. Det fungerer fint, og du kan sagtens styre at putte den rette mængde flormelis i alligevel.... Det er sådan jeg gør... så kan du stadig putte frugtfarven i før du putter flormelis i, og det er klart den nemmeste måde at farve det på...
kiroo skriver:ja hvis man bruger frugt farve, men det er meget nemmere med de rigtige farver..
mariamiss6 skriver: Må vi se din opskrift på MMF?Den jeg bruger er 100 g skum1 spsk vand1 spsk olie 30 sekunder i microovnen400 g flormelis....Jeg er begyndt at dele den smeltede masse op i mindre portioner, inden jeg putter flormelis i, for så kan jeg lave flere forskellige farver, og blande det i inden jeg putter flormelis.Jeg ville sige at hvis du skal både betrække og pynte så skal du nok lave 2 protioner, hvis mængden er den samme som man får ud af denne opskrift...
Må vi se din opskrift på MMF?Den jeg bruger er 100 g skum1 spsk vand1 spsk olie 30 sekunder i microovnen400 g flormelis....Jeg er begyndt at dele den smeltede masse op i mindre portioner, inden jeg putter flormelis i, for så kan jeg lave flere forskellige farver, og blande det i inden jeg putter flormelis.Jeg ville sige at hvis du skal både betrække og pynte så skal du nok lave 2 protioner, hvis mængden er den samme som man får ud af denne opskrift...
tascia skriver:men så bliver det hele vel samme farve? det var netop det jeg gerne ville undgå da noget af det skulle bruges til pynt...
tascia skriver:var det bare på slum du hældte op, tænker også i forhold til flormelisen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128