Hjælp til Nelly.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2015

Lucky05

God-mor skriver:

Okay/: ja det er da mærkeligt. Kan også være det er mig der er galt på den, men jeg kan ikke komme videre uden medlemskab i hvert tilfælde. Ville lige ringe til Nelly og høre dem hvordan og hvorledes hun skal gøre for at få den byttet. 

Man kan vidst kun skrive til dem. ville også bare ringe til dem mandag, men kunne intet nr finde. Og så var i lige mit håb om svar, inden mandag :-) 

men mange tak for hjælpen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

God-mor

Lucky05 skriver:

Jeg kan vælge log in eller adresse  

så jeg kan godt uden medlem tror jeg. 

Det kan jeg godt se. Så er det måske mig der har gjort noget forkert ..

Anmeld Citér

25. april 2015

God-mor

Lucky05 skriver:

Man kan vidst kun skrive til dem. ville også bare ringe til dem mandag, men kunne intet nr finde. Og så var i lige mit håb om svar, inden mandag :-) 

men mange tak for hjælpen.

Så ville jeg lige sende en mail for en sikkerhedsskyld. Men jeg har lige prøvet igen og jeg kan ikke komme til betaling før jeg har angivet et kodeord samt email. Det er da underligt det er forskelligt   

Håber hun finder ud af det 

Anmeld Citér

26. april 2015

Mulle0802

Lucky05 skriver:

Ja, men hun har ikke logget ind, for at handle. men bare lagt i kurven og betalt, uden at være medlem.

Så vil jeg mene de kan se det hvis hun bare bruger samme navn, e-mail og adresse. 

Anmeld Citér

26. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det har jeg skam prøvet. 

Du skal skrive til deres kundeservice, så opretter de en bruger til dig, og så kan du bytte kjolen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.