Hjælp til Nelly.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. april 2015

Lucky05

Måske dumt spørgsmål

Min søster har købt en kjole som er for lille. 

Der står vi skal krydse af i "bytte", og så lave en ny ordre på deres hjemmeside. Og så skal man ikke betale returfragten. Men hvordan kan de se om en uge, når de får pakket ud, at vi har bestilt en ny kjole et nr større? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Mulle0802

Lucky05 skriver:

Måske dumt spørgsmål

Min søster har købt en kjole som er for lille. 

Der står vi skal krydse af i "bytte", og så lave en ny ordre på deres hjemmeside. Og så skal man ikke betale returfragten. Men hvordan kan de se om en uge, når de får pakket ud, at vi har bestilt en ny kjole et nr større? 

Når I har krydset af i bytte vil de gå ind og se om samme bruger har bestilt en ny og betalt den. Så vil de refundere hele beløbet for den første kjole og ikke trække fragten fra som de plejer. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Lucky05

Mulle0802 skriver:

Når I har krydset af i bytte vil de gå ind og se om samme bruger har bestilt en ny og betalt den. Så vil de refundere hele beløbet for den første kjole og ikke trække fragten fra som de plejer. 

Ja, men hun har ikke logget ind, for at handle. men bare lagt i kurven og betalt, uden at være medlem.

Anmeld Citér

25. april 2015

God-mor

Lucky05 skriver:

Ja, men hun har ikke logget ind, for at handle. men bare lagt i kurven og betalt, uden at være medlem.

Det tror jeg altså ikke man kan. Er ret sikker på man skal være medlem for at bestille derinde. 

Anmeld Citér

25. april 2015

God-mor

Lucky05 skriver:

Har lige været inde og tjekke, og man skal være medlem for at handle, så hun må have oprettet en bruger for at købe. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Lucky05

God-mor skriver:

Det tror jeg altså ikke man kan. Er ret sikker på man skal være medlem for at bestille derinde. 

Hun har kun tastet adresse og mail til ordre bekræftelse? intet andet.. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Lucky05

God-mor skriver:

Har lige været inde og tjekke, og man skal være medlem for at handle, så hun må have oprettet en bruger for at købe. 

Mærkeligt.. Hun siger at hun ikke tastede andet end adresse og en mail til ordrebekræftelse?

Anmeld Citér

25. april 2015

God-mor

Lucky05 skriver:

Hun har kun tastet adresse og mail til ordre bekræftelse? intet andet.. 

Det lyder mærkeligt, fordi når jeg prøver så står der "bliv medlem" eller "fortsæt med at handle". Kan ikke komme til betaling uden medlemskab. 

Anmeld Citér

25. april 2015

Lucky05

God-mor skriver:

Det lyder mærkeligt, fordi når jeg prøver så står der "bliv medlem" eller "fortsæt med at handle". Kan ikke komme til betaling uden medlemskab. 

Jeg kan vælge log in eller adresse  

så jeg kan godt uden medlem tror jeg. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2015

God-mor

Lucky05 skriver:

Mærkeligt.. Hun siger at hun ikke tastede andet end adresse og en mail til ordrebekræftelse?

Okay/: ja det er da mærkeligt. Kan også være det er mig der er galt på den, men jeg kan ikke komme videre uden medlemskab i hvert tilfælde. Ville lige ringe til Nelly og høre dem hvordan og hvorledes hun skal gøre for at få den byttet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.