Hjælp til at søge fuld forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2015

LouiseEm

Anonym skriver:

Det er fuldt ud for mit barns skyld, jeg vil søge fuld. 

Far bor i en campingvogn på sit arbejde, drikker og tager narko på daglig basis. 
Han vil søge fuld + bopæl, og mener jeg kun skal se vores barn hver anden weekend. 

Tak for svar til alle. 

Hvis dit barns far bor i en campingvogn og er på stoffer skal han sgu ikke have barnet overhovedet. Blot min mening. Kontakt forvaltningen, så må de tage den videre, nu når anklagerne er så grove. Tilbyd eventuelt at dit barns far kan besøge barnet hjemme hos jer. På den måde har du fuld kontrol med hvad der foregår. Ville ALDRIG sende mit barn et sted hen med stoffer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

Fremad

Jeg tvivler stærkt på at han vil få fuld bopæl, men hans forældremyndighed får du desværre ikke pga stoffer og druk hver daG.....

Anmeld Citér

26. april 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Det er fuldt ud for mit barns skyld, jeg vil søge fuld. 

Far bor i en campingvogn på sit arbejde, drikker og tager narko på daglig basis. 
Han vil søge fuld + bopæl, og mener jeg kun skal se vores barn hver anden weekend. 

Tak for svar til alle. 

Ej puha sikke en far at have :/ min venindes datters far er voldelig (dog ikke mod datteren) tar stoffer og drikker og er dybt uansvarlig, men hun fik ikke den fulde forældremyndighed alligevel. Fædre får så mange chancer. Held og lykke med det hele. Håber det falder ud til jeres barns fordel! 

Anmeld Citér

26. april 2015

Newsence

SandraXOXO skriver:

Ej puha sikke en far at have :/ min venindes datters far er voldelig (dog ikke mod datteren) tar stoffer og drikker og er dybt uansvarlig, men hun fik ikke den fulde forældremyndighed alligevel. Fædre får så mange chancer. Held og lykke med det hele. Håber det falder ud til jeres barns fordel! 

undskyld men fædre får så mange chancer?? Skulle vi nu ikke holde diskriminering ude?? For kvinder har 1000 bedre chancer blot fordi de er kvinder..

derudover så er en campingvogn ok bopæl ( ifølge SF) og han må godt tage stoffer så længe barnet ikke er der med mindre der er nogen sammen med ham som kan varetage barnet.. Sorry men reglerne er skøre så ts skal bevise at far tar stoffer og at barnet er overladt til sig selv før fælles forældremyndighed ophæves... ( og dette ville i øvrigt også gælde hvis det var en kvinde )

Anmeld Citér

26. april 2015

SandraXOXO

newsence skriver:

undskyld men fædre får så mange chancer?? Skulle vi nu ikke holde diskriminering ude?? For kvinder har 1000 bedre chancer blot fordi de er kvinder..

derudover så er en campingvogn ok bopæl ( ifølge SF) og han må godt tage stoffer så længe barnet ikke er der med mindre der er nogen sammen med ham som kan varetage barnet.. Sorry men reglerne er skøre så ts skal bevise at far tar stoffer og at barnet er overladt til sig selv før fælles forældremyndighed ophæves... ( og dette ville i øvrigt også gælde hvis det var en kvinde )

Jeg forstår ikke helt hvorfor du citere mig? 

Anmeld Citér

26. april 2015

Newsence

SandraXOXO skriver:

Jeg forstår ikke helt hvorfor du citere mig? 

sorry forkert knap... 

det var en fejl.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.