Forkert brug af anonym….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2015

modesty

Sprit25 skriver:

Okay, nu kommer der et rent gladeopstød! Jeg er ELSKER at man kan skrive anonyme tråde herinde, men inderst inde forstår jeg det ikke. Men fair nok! Men jeg er ved at undre mig over de anonyme opslag der kommer om emner der ikke er særlige flove! Bare idag er jeg stødt på 4 forskellige indlæg hvor TS er anonym? 

Hvorfor????!!!! 

VIl bare lige minde om den her: 

Anonymitetsfunktionen er til spørgsmål, hvor det er relevant at du er anonym. Dvs. hvis du har spørgsmål af meget personlig karakter, eller af den ene eller anden årsag har brug for, at din identitet ikke afsløres.

Anonymitetsfunktionen skal IKKE bruges, hvis du har brug for at vide, hvor lang tid æg skal koge, hvilken type mel der er bedst at bage med, eller hvornår feriepengene udbetales.

Brug funktionen med omtanke

Tak, enig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Muffinmus

Du ved jo ikke hvorfor???

hende der laver opslaget om børnesko har måske en røv dårlig økonomi og hvis folk der kender hende ser hun overvejer at købe et par Ecco fordi de måske er bedre en bilka baskeren, så kan hun risikere at høre for det...

eller hende der søger en kjole str xl, som ikke har lyst til alle skal vide hun bruger xl og er glad for hun kan gemme sig lidt herinde?

eller hænder der har lavet tre indlæg i eget navn og fået 0 svar, og som ved hun får svar hvis folk ikke ser hendes billede/ profil.

respekter folk ønsker anonymitet, ofte er der en grund der er vigtig nok for dem.

Anmeld Citér

25. april 2015

Frk.S

Det kunne jeg altså ikke være mere ligeglad med - så længe folk ikke bruger det til at nedgøre andre.

Hvorfor er det så vigtigt? Jeg kan da godt nogle gange undre mig over hvorfor man er anonym i visse tråde, men det kan da virkelig ikke få mit pis i kog. 

Hvad er det præcis der generer dig ved det?

Anmeld Citér

25. april 2015

ErDetSnartNU

Altså, jeg synes også det er mærkeligt. Jeg er jo lige så anonym med mit brugernavn, som jeg ville være ved at skrive fra en anonym profil - der er jo ingen, der kan koble mit brugernavn til mit rigtige navn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.