Forkert brug af anonym….

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
13 svar
51 synes godt om
25. april 2015

Sprit25

Okay, nu kommer der et rent gladeopstød! Jeg er ELSKER at man kan skrive anonyme tråde herinde, men inderst inde forstår jeg det ikke. Men fair nok! Men jeg er ved at undre mig over de anonyme opslag der kommer om emner der ikke er særlige flove! Bare idag er jeg stødt på 4 forskellige indlæg hvor TS er anonym? 

Hvorfor????!!!! 

VIl bare lige minde om den her: 

Anonymitetsfunktionen er til spørgsmål, hvor det er relevant at du er anonym. Dvs. hvis du har spørgsmål af meget personlig karakter, eller af den ene eller anden årsag har brug for, at din identitet ikke afsløres.

Anonymitetsfunktionen skal IKKE bruges, hvis du har brug for at vide, hvor lang tid æg skal koge, hvilken type mel der er bedst at bage med, eller hvornår feriepengene udbetales.

Brug funktionen med omtanke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

mortilfreja

Det er jo i bund og grund op til en selv om man ønsker at være anonym.. Derfor er muligheden der!

Dem der synes det er forkert at være anonyme ved nogle opslag, betegner jeg som nysgerrige!

Tråden er hverken mere rigtig eller mere forkert alt efter om ts er synlig eller anonym!

Anmeld Citér

25. april 2015

MorTilN

Jeg synes mange af de "forkerte" brug af anonymitets funktionen er dem som lige har opdaget at de er gravide og ikke vil have at familie og omgangskreds skal vide det endnu eller finde ud af det denne vej igennem 

Anmeld Citér

25. april 2015

lineog4

Jeg er mest forvirret over alle de anonyme i trådene. Så synes jeg der er total modsigelse end til jeg opdager der er 4-5 anonyme i gang med at svare....

Det er virkelig ekspanderet efter alle er blevet plus medlemmer.

Anmeld Citér

25. april 2015

Kløver

mortilfreja skriver:

Det er jo i bund og grund op til en selv om man ønsker at være anonym.. Derfor er muligheden der!

Dem der synes det er forkert at være anonyme ved nogle opslag, betegner jeg som nysgerrige!

Tråden er hverken mere rigtig eller mere forkert alt efter om ts er synlig eller anonym!

Enig og der kan være mange årsager til folk vælger at være anonym 

Anmeld Citér

25. april 2015

Sprit25

mortilfreja skriver:

Naturligvis er det op til folk selv. Jeg er faktisk skideligeglad med hvem der opretter hvilke tråde men jeg er også anonym i et vist omfang. Forstår bare ikke i tråde der handler om simple spørgsmål hvorfor folk er anonyme

Anmeld Citér

25. april 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Okay, nu kommer der et rent gladeopstød! Jeg er ELSKER at man kan skrive anonyme tråde herinde, men inderst inde forstår jeg det ikke. Men fair nok! Men jeg er ved at undre mig over de anonyme opslag der kommer om emner der ikke er særlige flove! Bare idag er jeg stødt på 4 forskellige indlæg hvor TS er anonym? 

Hvorfor????!!!! 

Anonymitetsfunktionen er til spørgsmål, hvor det er relevant at du er anonym. Dvs. hvis du har spørgsmål af meget personlig karakter, eller af den ene eller anden årsag har brug for, at din identitet ikke afsløres.

Anonymitetsfunktionen skal IKKE bruges, hvis du har brug for at vide, hvor lang tid æg skal koge, hvilken type mel der er bedst at bage med, eller hvornår feriepengene udbetales.

Så længe at anonymiteten ikke bliver brugt til at gemme sig bag for at svine andre til osv. Så længe vores retningslinjer ikke bliver overtrådt. Men ja, brug anonymitetsfunktionen med omtanke og ja som vi jo selv har skrevet, ikke til at få at vide hvor lang tid æg skal koges osv. 

Men hvis i oplever at anonymitetsfunktionen bliver misbrugt så skriv til en af os i staff  

Anmeld Citér

25. april 2015

Kærlighediminmave

Kan det ikke være ligegodt om man er anonym eller ej?  Så længe man ikke bruger det til at skrive ubehagelige ting? Jeg tager da ikke eventuelle spørgsmål mindre seriøst bare fordi det er en anonym ts. Tænker lidt at VI er blevet for nysgerrige på hvem det er der sidder bag den anonyme tråd? Når det er sagt kan der jo være mange grunde til at være anonym. Hvis nogle herinde har regnet ud hvem man er, hvis man føler man stiller mange spørgsmål kan man måske godt føke behov for at skjule sig lidt. Eller hvis man bare har et totalt pinligt spørgsmål

Anmeld Citér

25. april 2015

fo82

Sprit25 skriver:

Hvorfor????!!!! 

Hvis jeg ikke vidste hvor længe et æg skulle koge ville jeg også være anonym 

Anmeld Citér

25. april 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Der kan jo være forskellige grunde til man anvender det, selvom det nok ikke virker logisk for andre...

Jeg tænker ikke rigtig over det....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.