Anonym skriver:
Jeg, tråd starter, "finder mig" bestemt heller ikke i mindre. Min kæreste er også sød, sjov, kærlig og elsker mig højere end livet selv - men han prioriterede lidt forkort i 1 (!!!!) uge. Der er INGEN her der har sagt hvordan en rigtig man skal være - nogle er på den ene måde og nogle på en anden og begge dele er fint.
Det er stadig noget, der har gået dig nok på til at du opretter en debat om det - og dermed er det da noget, som I skal have taget op i forholdet. Jeg kan godt forstå dit behov for at forsvare din kæreste, men når du forsvarer ham så meget, som du går nu, så neglicerer du dine egne følelser i det her, og jeg er af den overbevisning, at det i det lange løb er skadeligt for ens selvværd. Du glemmer at stoppe op og mærke efter hvad DU føler omkring det her, og hvad DU vil finde dig i, og af frygt for
at blive "den sure kæreste" kan du måske ende med at skubbe dine egne grænser så meget, at man ikke længere selv ved, hvornår det er ok at slå i bordet.
Jeg siger ikke, at det er sådan for dig, men jeg har set det andre steder før (og selv oplevet det i et tidligere forhold, hvor jeg til sidst fandt mig i alt for meget og mit selvværd (for en periode) fik et ordentligt knæk)
Anmeld
Citér