Anonym skriver:
forkert.. han er ikke egoistik!! - han er en mand! Og ligemeget hvordan vi ønsker at vores mænd skal være så bliver vi nødt til at huske på at mænd er mænd!!
Mænd er af natur ikke lige kærlige væsner som vi kvinder er. Og når de føler at de har været meget kæreste agtige i lang tid, så har de nogle gange brug for en off periode hvor de kan føle sig lidt macho igen, hænge ud med vennerne, bevise for sig selv at de sagtens kan klare sig uden alt putteri, kys og kram. Og hvis vi kvinder bare var lidt bedre til at acceptere de perioder så ville både os og vores kærester være lykkelige. Nu ved jeg ikke om i har fået snakket om det, eller er kommet igennem det.
Men mit råd er ihvertfald, giv ham plads, han skal nok komme tilbage og det sker meget hurtigere hvis du giver ham plads og bare fokuserer på dig selv imens, vær glad, lav noget du kan lide uden ham, og lad vær med at bebrejde ham for hans væremåde, så kommer han meget hurtigere, gladere og mere taknemlig tilbage til dig - hans forstående uafhængige kæreste
pøj pøj 
Nå - jeg var ellers sikker på, at min kæreste var en mand, men der kan man bare se 
Min kæreste er både sød, kærlig, opmærksom, kommer og giver kærtegn ofte osv, og ikke kun i perioder (eller, skal naturligvis ikke kunne sige, om vi bare har gang i en næsten 5 år lang periode, hvorefter han udvikler sig til en "rigtig mand" i følge din beskrivelse af en sådan) han laver endda mad og går med hunden uden at være blevet bedt om det! Der kan man bare se! Jeg troede ellers at vedhænget mellem benene havde afsløret hans køn, men jeg er glad for, at du fortalte mig, at jeg tog fejl 

TS - jeg havde ikke fundet mig i ikke at være førsteprioritet i min kærestes liv og hverdag. Det er skønt at han har venner, og naturligvis skal han ses med dem, men jeg ville ikke acceptere omfanget af det - og jeg ville da slet ikke acceptere at han skred over til sine venner mens jeg sad og var ked af det!
Anmeld
Citér