To streger på valmed, gravid eller ej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2015

Anonym trådstarter

I dag kunne jeg ane en svag streg lidt over tid på en strimmel test fra billig teste.  håber stadig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

LouiseEm

Anonym skriver:

Vel og mærke to streger OVER tid. 

Jeg synes ikke at jeg kunne se nogen indenfor tiden. Så lagde den fra mig. Her en times tid efter skulle jeg så smide den væk.

Kigger så lige igen og synes måske jeg kunne ane noget. Og jo jo der var da kommet en streg. Ved udmærket godt at jeg slet ikke kan regne med den, men jeg har ALDRIG fået to streger efter tiden.

Så nu er jeg altså blevet nysgerrig Deraf afstemningen

Smider også lige et billede ind af min. Den klarer strækt arm testen og den er lidt lyserød. Dog meget svær at få et ordenligt billede af.

I må også meget gerne sætte billeder ind af jeres 'over tid' teste og lige skrive om i var gravide, eller ej 

Lad være med at teste så tidligt. I driver jer selv til vanvid og det skader sgu mere end det gavner. Forstår ikke i gider 

Anmeld Citér

25. april 2015

Os&lilledig

Altså min teori er at den ikke viser noget som helst, hvis ikke der er bare lidt i urinen.. Har i hvet fald aldrig kunne teste det mindste svag positiv uden at have været gravid

så håber at det bliver godt om nogle dage  

Anmeld Citér

25. april 2015

Anonym trådstarter

LouiseEm skriver:

Lad være med at teste så tidligt. I driver jer selv til vanvid og det skader sgu mere end det gavner. Forstår ikke i gider 

5års barnløshed, 3 iui 2 æu og 6 æo Så bliver man lidt vanvittig.

Anmeld Citér

25. april 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Altså min teori er at den ikke viser noget som helst, hvis ikke der er bare lidt i urinen.. Har i hvet fald aldrig kunne teste det mindste svag positiv uden at have været gravid

så håber at det bliver godt om nogle dage  

Tak

Anmeld Citér

25. april 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke om det er valmed jeg bruger men det er dem fra netto og jeg har haft svag positiv efter tid uden at være gravid på dem.

Nu er jeg ikke så god til det med hvordan teste skal vende uden den øverste del er på, men for mig ligner det at der er en meget tydelig teststreg men ingen eller en meget svag kontrolstreg altså en fejl på testen så den er ugyldig

Anmeld Citér

25. april 2015

JH12

Jeg har de sidste 3 gange testet tidligt med Valmed, og den er først blevet ultra svag efter tid, men alle 3 gange har jeg været gravid.. 

Her fra sidste gang, testet første gang 3+2 og positiv efter tid.. Og ellers testet dagene efterfølgende .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Vel og mærke to streger OVER tid. 

Jeg synes ikke at jeg kunne se nogen indenfor tiden. Så lagde den fra mig. Her en times tid efter skulle jeg så smide den væk.

Kigger så lige igen og synes måske jeg kunne ane noget. Og jo jo der var da kommet en streg. Ved udmærket godt at jeg slet ikke kan regne med den, men jeg har ALDRIG fået to streger efter tiden.

Så nu er jeg altså blevet nysgerrig Deraf afstemningen

Smider også lige et billede ind af min. Den klarer strækt arm testen og den er lidt lyserød. Dog meget svær at få et ordenligt billede af.

I må også meget gerne sætte billeder ind af jeres 'over tid' teste og lige skrive om i var gravide, eller ej 

Jeg fik to streger efter tid på valmed, den test jeg tog dagen efter havde også ti streger efter tid, test stregen blev dog tydeligere og jeg var gravid...

held og lykke 

Anmeld Citér

25. april 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Den ser ugyldig ud, så ville tage en ny. 

Anmeld Citér

26. april 2015

JPige

De her er min valmed fra marts. 
Fik min mens et par dage efter - stregen kom først over tid. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.