To streger på valmed, gravid eller ej..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var du gravid med streger over tid på valmed?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.916 visninger
20 svar
11 synes godt om
24. april 2015

Anonym trådstarter

Vel og mærke to streger OVER tid. 

Jeg synes ikke at jeg kunne se nogen indenfor tiden. Så lagde den fra mig. Her en times tid efter skulle jeg så smide den væk.

Kigger så lige igen og synes måske jeg kunne ane noget. Og jo jo der var da kommet en streg. Ved udmærket godt at jeg slet ikke kan regne med den, men jeg har ALDRIG fået to streger efter tiden.

Så nu er jeg altså blevet nysgerrig Deraf afstemningen

Smider også lige et billede ind af min. Den klarer strækt arm testen og den er lidt lyserød. Dog meget svær at få et ordenligt billede af.

I må også meget gerne sætte billeder ind af jeres 'over tid' teste og lige skrive om i var gravide, eller ej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

Anonym trådstarter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. april 2015

Kærlighediminmave

Har hørt mange steder at valmed laver snyde streger efter tid. Uanset hvad kan man ikke stole på en test efter tid. Måske er du gravid måske er du ikke. Du er nødt til at blive ved med at teste indtil der kommer en streg efter tid

Anmeld Citér

24. april 2015

Rengyduck

Testområdet ser ud som om det har suget for meget væske, så jeg ville anse den som ugyldig. Prøv med en ny 

Anmeld Citér

24. april 2015

alenemor42

Øh der er en grundt til det hedder efter tid.....

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Har hørt mange steder at valmed laver snyde streger efter tid. Uanset hvad kan man ikke stole på en test efter tid. Måske er du gravid måske er du ikke. Du er nødt til at blive ved med at teste indtil der kommer en streg efter tid

Jep det har jeg også hørt men får også svage streger over tid på et  andet mærke, dog ikke så tydeligt.. Fortsætter selvfølgelig med at teste så må vi se  

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Testområdet ser ud som om det har suget for meget væske, så jeg ville anse den som ugyldig. Prøv med en ny 

Tak prøver i morgen  

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Øh der er en grundt til det hedder efter tid.....

Øh det ved jeg godt? 

Anmeld Citér

24. april 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jep det har jeg også hørt men får også svage streger over tid på et  andet mærke, dog ikke så tydeligt.. Fortsætter selvfølgelig med at teste så må vi se  

Ja jeg har også fået streger efter tid på flere forskellige mærker, tror det er noget med dampene eller noget fra urinen fordi den ligger for længe og suger. Jeg har i hvert fald ikke været gravid endnu trods adskillige streger

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

Ja jeg har også fået streger efter tid på flere forskellige mærker, tror det er noget med dampene eller noget fra urinen fordi den ligger for længe og suger. Jeg har i hvert fald ikke været gravid endnu trods adskillige streger

Nej der er ikke andet at gøre end at vente og se Håååber virkelig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.