H&m buksestørrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2015

LouiseEm

Tak for alle jeres svar, det ser jo ud til at en del har problemer med det.. Og det giver jo god mening det med gennemsnitsstørrelsen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

FrkZier

spj skriver:

Præcis det samme her 

skal meget snart op i 110 for at de er lange nok til min søn på 2,5 år, men de er alt for store i livet. Bukser skal bare kunne justeres i livet. 

bukser der ikke kan justeres i livet er totalt no-go herhjemme

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

FrkZier skriver:

bukser der ikke kan justeres i livet er totalt no-go herhjemme

Synes det er helt skørt. Var i h&m idag og bytte til str. 98.. Det er størrelse 2-3 år!! Han er 4,5....... Det er lidt mærkeligt. 

Anmeld Citér

24. april 2015

FrkZier

LouiseEm skriver:

Synes det er helt skørt. Var i h&m idag og bytte til str. 98.. Det er størrelse 2-3 år!! Han er 4,5....... Det er lidt mærkeligt. 

haha det fandme skørt!!

min mor havde købt en sweatshirt til Isaak i str 104, den var for lille, men normalt passer 104 ham helt perfekt. Det er ret varrirende i størrelsen, selvom det samme mærke

Anmeld Citér

24. april 2015

bla89

LouiseEm skriver:

Hej,

Nu har jeg tænkt på noget længe, og det driver mig til vanvid. Herhjemme sker det, gang på gang, at vi køber H&m cowboybukser i størrelse 110 (4-5 år) som er meget for store i livet på min søn på 4 år og 4 måneder. Er jeg den eneste som synes deres størrelsesangivelser ikke holder? Snakker om 7-8 centimeter for meget i livet. Deres joggingbukser passer han i størrelse 116. Får stress hver gang, for får jo en træls tanke om at det er ham der er for lille.

Vh. Louise 

Min søn på 3,5 år bruger 116 i bukser fra h&m i er på vej op i nummeret større i bluser derfra men han er også en stor dreng.

Har dog ikke prøvet deres cowboy bukser men mest joggintøj

Anmeld Citér

24. april 2015

SandraXOXO

Vi har også lidt problemer med de h&m bukser der. På datteren sidder de som skabt til hende og på sønnike- jamen der kan jo nærmest være to af ham i et par jeans derfra og så igen strammer de fleste h&m bukser pånær joggingbukserne på vores toårige, men hun er også en buttet lille papegøje  

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

SandraXOXO skriver:

Vi har også lidt problemer med de h&m bukser der. På datteren sidder de som skabt til hende og på sønnike- jamen der kan jo nærmest være to af ham i et par jeans derfra og så igen strammer de fleste h&m bukser pånær joggingbukserne på vores toårige, men hun er også en buttet lille papegøje  

Det er spøjst! Synes også det er underligt at han passer deres joggingbukser fint i 116, men skal have jeans i 98 

Anmeld Citér

24. april 2015

dpb

LouiseEm skriver:

Det er spøjst! Synes også det er underligt at han passer deres joggingbukser fint i 116, men skal have jeans i 98 

dem i str.98 passede de så også i længden??

For ja, det lyder temmelig spøjst

Qnuz

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

dpb skriver:

dem i str.98 passede de så også i længden??

For ja, det lyder temmelig spøjst

Qnuz

Jeps de passede.. Han er 110 centimeter og vist nok meget almindelig 

Anmeld Citér

24. april 2015

dpb

Jeps de passede.. Han er 110 centimeter og vist nok meget almindelig 

Vildt  Det har jeg dog ikke prøvet....

Min den mellemste er lige nu 132cm og han passer str. 128 i deres bukser, men kun lige i benlængde...i livet skal de godt nok hives noget ind, men som sagt sådan er det uanset mærke str. 134 er en tand for lange, men kan også bruges... de skal dog strammes en del mere ind i livet (Han er den vi sidst har målt for nogle dage siden, kun derfor jeg ved hans højde præcist)

Men det er jo også forskelligt om man har lange eller korte ben, lang eller kort overkrop osv. i forhold til hvad der gør en til den højde man har

Qnuz

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.