H&m buksestørrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
19 svar
3 synes godt om
23. april 2015

LouiseEm

Hej,

Nu har jeg tænkt på noget længe, og det driver mig til vanvid. Herhjemme sker det, gang på gang, at vi køber H&m cowboybukser i størrelse 110 (4-5 år) som er meget for store i livet på min søn på 4 år og 4 måneder. Er jeg den eneste som synes deres størrelsesangivelser ikke holder? Snakker om 7-8 centimeter for meget i livet. Deres joggingbukser passer han i størrelse 116. Får stress hver gang, for får jo en træls tanke om at det er ham der er for lille.

Vh. Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

DortheL

Min dreng bruger 116 (bliver snart 6 år), og de er aaaaalt for store i livet. Jeg køber kun bukser med enten en god elastikkant eller bukser, hvor man kan justere livviddens størrelse :-)

Dit barn lyder til, at være helt normal i størrelsen!  

Anmeld Citér

24. april 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Herhjemme passer bukserne fint. Men jeg har også en madam med brede hofter en lille god mås 

Anmeld Citér

24. april 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Vi bruger slet ikke bukser fra H&M mere (og så dog.. de har vist begge et par joggingbukser derfra).

Jeg synes vi oplevede gang på gang at bukserne ikke passede i forhold til størrelsen. Enten var de meget stramme i benene men for store i livet eller også bare for store. Min mindste pige kan slet ikke holde deres jeansleggings oppe over numsen 

Så vi køber bukser andetsteds 

Anmeld Citér

24. april 2015

dpb

syntes ikke kun det er h&m bukser der er sådan... Men tror det er fordi der bare er nogle børn der er lidt buttede, nogle er normale, nogle er tyndere end gennemsnittet osv. det sat op imod højde osv. gør at producenterne nok bare prøver at lave bukserne så de kan passe flest

Her der har vi til stadighed problemet (bortset fra jogging bukser, som oftest passer, men som også nogle gange lige skal snøres lidt ind) og køber kun bukser der kan justeres i livet. Selv vores ældste på 11år (12 til sommer) har stadig behov for justering i livet og det er ligegyldig om det er bilka/føtex, h&m, nameit, hound, jeff osv. i forhold til højde bruger han pt. str. 152, men i livet er han egentlig kun et str. 140 for de bukser kan han stadig få på uden problemer, de stumper bare vildt

Qnuz

Anmeld Citér

24. april 2015

mortilnoahogmelina

Jeg har indtil videre haft okay erfaring med h og m til begge børn dreng og pige . 

Min datter er 2 år og 6 måneder hun bruger 98-104 men sådan sp de kan spændes ind i livet . 

Min søn bruger 110-116 han er 4 år og 4 måneder . 

Igen med indspændning i livet . Ellers passer det ikke 

Anmeld Citér

24. april 2015

HappyOne

LouiseEm skriver:

Hej,

Nu har jeg tænkt på noget længe, og det driver mig til vanvid. Herhjemme sker det, gang på gang, at vi køber H&m cowboybukser i størrelse 110 (4-5 år) som er meget for store i livet på min søn på 4 år og 4 måneder. Er jeg den eneste som synes deres størrelsesangivelser ikke holder? Snakker om 7-8 centimeter for meget i livet. Deres joggingbukser passer han i størrelse 116. Får stress hver gang, for får jo en træls tanke om at det er ham der er for lille.

Vh. Louise 

Hej  

Jeg arbejder i H&M og kan derfor ikke lade være med at give dig lidt service H&M bruger en gennemsnitsstørrelse. Det er ikke gennemsnitsstørrelsen i Danmark, men ud fra alle de lande H&M er i Derfor kan bukserne være for store. Det betyder ikke at din dreng/pige er for lille Men det er for at vi kan sælge bukserne til flest muligt, at de går ud fra en gennemsnitsstørrelse  

Håber du kan bruge min hjælp til noget  

Anmeld Citér

24. april 2015

FrkZier

vores dreng på 2år er meget lang og slank, han bruger str. 104 men de er ALT for store i livet, så vi spænder dem altid bare godt ind, de fleste bukser har jo heldigvis justerbar-talje

Anmeld Citér

24. april 2015

TNBC

HappyOne skriver:

Hej  

Jeg arbejder i H&M og kan derfor ikke lade være med at give dig lidt service H&M bruger en gennemsnitsstørrelse. Det er ikke gennemsnitsstørrelsen i Danmark, men ud fra alle de lande H&M er i Derfor kan bukserne være for store. Det betyder ikke at din dreng/pige er for lille Men det er for at vi kan sælge bukserne til flest muligt, at de går ud fra en gennemsnitsstørrelse  

Håber du kan bruge min hjælp til noget  

Jeg har købt et par bukser i H&M i Ireland, samme størrelse som jeg køber i Danmark, men de var sku for stramme i livet. Så størrelser kan jo ikke være de samme, hvis jeg kan passe dem i det ene land men ikke det andet.

Bare lige en lille note fra mig

Anmeld Citér

24. april 2015

spj

FrkZier skriver:

vores dreng på 2år er meget lang og slank, han bruger str. 104 men de er ALT for store i livet, så vi spænder dem altid bare godt ind, de fleste bukser har jo heldigvis justerbar-talje

Præcis det samme her 

skal meget snart op i 110 for at de er lange nok til min søn på 2,5 år, men de er alt for store i livet. Bukser skal bare kunne justeres i livet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.