Når testene svinger i tydelighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

JPige

jenny4 skriver:

Okay så forstår jeg det bedre. En positiv test er jo et udtryk for at du producerer graviditetshormoner. Om det så er en bio eller den er god nok, vil kun tiden kunne vise.

du kan overveje at give lægen et kald og forklare situationen, så du har dem med på sidelinjen.

Min læge er allerede med i situationen - hun har givet mig en tid om knap to uger hvor jeg skal ind med en urinprøve for at se om der stadig er noget. Det det eneste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

jenny4

JPige skriver:

Min læge er allerede med i situationen - hun har givet mig en tid om knap to uger hvor jeg skal ind med en urinprøve for at se om der stadig er noget. Det det eneste. 

Okay det er godt. Prøv at se om du kan vente til besøget hos lægen. Fortsætter du med at teste så vil du bare blive mere nervøs. 

Jeg krydser fingre for, at den er god nok 

Anmeld Citér

23. april 2015

JPige

jenny4 skriver:

Okay det er godt. Prøv at se om du kan vente til besøget hos lægen. Fortsætter du med at teste så vil du bare blive mere nervøs. 

Jeg krydser fingre for, at den er god nok 

Ja min mens kommer vel inden da hvis det er en bio . 

Når jeg skal til lægen vil jeg være 6+3 efter mine beregninger. 

Anmeld Citér

23. april 2015

xStinepigen

JPige skriver:

Hej Baby. 
Jeg har brug for lidt råd igen! 

Jeg testede i går helt positivt, og testede så igen i dag for at de om jeg kunne se en udvikling. - Men testen i dag er ikke engang tæt på at være ligeså tydelig som i går. 

Betyder det at det er en bio, eller er det meget normalt?
Knus en meget bange pige. 

(Her er et billede af mine tests fra de sidste 4 dage.)

Her er mine tænkte også jeg ville fælge en udvikling, men sim du kan se svingede de også og jeg har været inde Ig se hjerteblink 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2015

o1Mutte

JPige skriver:

Alle billeder er indenfor tid. 

Nå okay

Anmeld Citér

23. april 2015

JPige

xStinepigen skriver:

Her er mine tænkte også jeg ville fælge en udvikling, men sim du kan se svingede de også og jeg har været inde Ig se hjerteblink 

Wow en dejlig beroligende historie. Jeg har det meget bedre efter at have snakket med jer alle. 

Tiden må vide om den lille spire hænger i, eller ej 

Tak for alle svar - og tak for billederne!

Held og lykke med din bebs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.