Når testene svinger i tydelighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

JPige

jenny4 skriver:

Som jeg ser det er de alle positive. Min (jeg testede kun 1 gang) var mindre tydelig end dine og jeg er nu 35+6. 

Prøv at lade være med at teste. Du bliver hverken mere eller mindre gravid af det.

Ja det er nemlig det jeg tænker. 
Jeg skal alligevel hjemmefra til på lørdag, så vil først kunne teste igen søndag morgen alligevel - tager nemlig ikke teste med. 

Og så prøve at tænke på noget andet - og så må mens jo komme hvis det er en bio. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

jenny4

JPige skriver:

Ja det er nemlig det jeg tænker. 
Jeg skal alligevel hjemmefra til på lørdag, så vil først kunne teste igen søndag morgen alligevel - tager nemlig ikke teste med. 

Og så prøve at tænke på noget andet - og så må mens jo komme hvis det er en bio. 

Nemlig. Prøv at vente med at teste til du skulle have haft mens. 

God tur

Anmeld Citér

23. april 2015

April-baby

Ved ikke om det er til nogen hjælp. Men jeg kunne først teste " fuld " positiv da jeg var i uge 7, 8 stykker (: 

Anmeld Citér

23. april 2015

JPige

jenny4 skriver:

God tur

Skulle have haft mens i søndags - jeg er 4+4. 

Anmeld Citér

23. april 2015

JPige

jenny4 skriver:

God tur

Anmeld Citér

23. april 2015

jenny4

JPige skriver:

Stop med at teste og glæd dig over din graviditet. De tester alle positiv så hvorfor er du i tvivl når det er efter mensdato? 

Anmeld Citér

23. april 2015

JPige

jenny4 skriver:

Stop med at teste og glæd dig over din graviditet. De tester alle positiv så hvorfor er du i tvivl når det er efter mensdato? 

Jeg har haft to bio'er før så er rigtig bange for endnu en.. 

Men jeg troede at tests blev mere tydelige for hver dag, jeg vidste ikke at man skulle stoppe med at teste efter en positiv tests. 

Anmeld Citér

23. april 2015

jenny4

JPige skriver:

Jeg har haft to bio'er før så er rigtig bange for endnu en.. 

Men jeg troede at tests blev mere tydelige for hver dag, jeg vidste ikke at man skulle stoppe med at teste efter en positiv tests. 

Okay så forstår jeg det bedre. En positiv test er jo et udtryk for at du producerer graviditetshormoner. Om det så er en bio eller den er god nok, vil kun tiden kunne vise.

du kan overveje at give lægen et kald og forklare situationen, så du har dem med på sidelinjen.

Anmeld Citér

23. april 2015

o1Mutte

JPige skriver:

Jeg tror bare jeg lader være med at teste i et par dage og så ser om mens kommer. 
Prøve at tænke på noget andet. 
Men tak for svar!

Kom til at tænke på om billederne er taget indenfor tiden?  Min erfaring er nemlig at de bliver mere positive efter lidt tid så måske er det derfor den fra igår er så tydelig hvis du forstår :-) 

Anmeld Citér

23. april 2015

JPige

o1Mutte skriver:

Kom til at tænke på om billederne er taget indenfor tiden?  Min erfaring er nemlig at de bliver mere positive efter lidt tid så måske er det derfor den fra igår er så tydelig hvis du forstår :-) 

Alle billeder er indenfor tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.