Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SDD skriver: Jeg kan godt ane den
Jeg kan godt ane den
Spændende :-) synes bare den er vildt svag :/
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Spændende :-) synes bare den er vildt svag :/
Sådan startede mine også og bum 4 dage senere(måske 5) var den ligeså flot som kontrolstregen
SDD skriver: Sådan startede mine også og bum 4 dage senere(måske 5) var den ligeså flot som kontrolstregen
Oki blev du så slet ikke flyttet til scanning? :-)
Anonym skriver: Oki blev du så slet ikke flyttet til scanning? :-)
Jo det blev jeg. Umiddelbart efter egen beregning har jeg været 4+3 da jeg rent faktisk kunne se stregen. Min egen beregning passede med terminen ved scanning. Efter mens havde jeg været en uge længere henne(hvilket jeg godt vidste ikke hang sammen pga lang cyklus)
Anonym skriver: Ja da.. Men den er virkelig svær at se på billederne. Det sidste har jeg gjort lidt mørkere..
Ja da.. Men den er virkelig svær at se på billederne.
Det sidste har jeg gjort lidt mørkere..
Jeg kan godt se den
SDD skriver: Jo det blev jeg. Umiddelbart efter egen beregning har jeg været 4+3 da jeg rent faktisk kunne se stregen. Min egen beregning passede med terminen ved scanning. Efter mens havde jeg været en uge længere henne(hvilket jeg godt vidste ikke hang sammen pga lang cyklus)
Jo okay :-) jeg har nemlig fået lagt æg op så kan max være en dags tid kortere henne tror jeg :-)
mortilfreja skriver: Jeg kan godt se den
På begge billeder ?
Anonym skriver: På begge billeder ?
Jeps
Prøv at teste igen i morgen og evt med en anden test. Jeg har erfaring med at strimmelteste bliver meget svage
mortilfreja skriver: Jeps Prøv at teste igen i morgen og evt med en anden test. Jeg har erfaring med at strimmelteste bliver meget svage
Okay det vil jeg prøve :-)
Jeg testede positiv i lørdags
så er 4+1 i dag. Nu skal baby bare blive der og vokse sig stor og stærk.
3 års kamp er slut ❤️
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128