Nogen der vil følges? Testdag omkring 27 april :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
49 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2015

Anonym trådstarter

Hej piger! Jeg har testdag den 27. april dvs jeg er 3+2 i dag Er der nogen der er ca lige langt som vil følges? Jeg er lige anonym indtil videre  
Anonyme svar er også tilladt  

Jeg har hovedpine som symptom indtil videre, og det tager jeg som et godt tegn eftersom jeg ALDRIG har hovedpine normalt

Kram 

ANO1

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

silassui

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg har testdag den 27. april dvs jeg er 3+2 i dag Er der nogen der er ca lige langt som vil følges? Jeg er lige anonym indtil videre  

Jeg har hovedpine som symptom indtil videre, og det tager jeg som et godt tegn eftersom jeg ALDRIG har hovedpine normalt

Kram 

ANO1

Hej er 3 uger henne hvis jeg er noget, så v da gerne følges.

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

Hej er 3 uger henne hvis jeg er noget, så v da gerne følges.

Hyggeligt Jeg er i behandling så får taget blodprøve den 30. men der er jeg 4+3 så er 4+0 den 27  

Har I prøvet længe? 

Anmeld Citér

22. april 2015

silassui

Anonym skriver:

Hyggeligt Jeg er i behandling så får taget blodprøve den 30. men der er jeg 4+3 så er 4+0 den 27  

Har I prøvet længe? 

2 forsøg via iui insemination. Blev insemineret sidste onsdag og skulle teste 10 dage efter meen v ikke om det kan ses på testen allerede på 10 dagen Aargh den ventetid

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

silassui skriver:

2 forsøg via iui insemination. Blev insemineret sidste onsdag og skulle teste 10 dage efter meen v ikke om det kan ses på testen allerede på 10 dagen Aargh den ventetid

Måske, nogen kan jo teste tidligt Men er den negativ på dag 10 ville jeg ikke miste håbet endnu 

Anmeld Citér

22. april 2015

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Kram 

ANO1

Hejsa 

Jeg har testdag d. 28 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Hejsa 

Jeg har testdag d. 28 

Uh spændende! Har I forsøgt længe?

Anmeld Citér

22. april 2015

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Uh spændende! Har I forsøgt længe?

Nej det er første cyklus vi prøver, efter jeg fødte vores datter i Juli . Vi fik hjælp til at blive gravid med hende, og håber vi kan undgå det denne gang 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

SabinaMortensen skriver:

Nej det er første cyklus vi prøver, efter jeg fødte vores datter i Juli . Vi fik hjælp til at blive gravid med hende, og håber vi kan undgå det denne gang 

Uh så er det jo rigtig spændende, håber det lykkes naturligt Var det IUI eller IVF? 

Anmeld Citér

22. april 2015

SabinaMortensen

Anonym skriver:

Uh så er det jo rigtig spændende, håber det lykkes naturligt Var det IUI eller IVF? 

Ingen af de nævnte dele - jeg fik pregnyl til ægløsningen  . Problemet var blandt andet manglende ægløsning..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.