Vinker skriver:
Er lige blevet ringet op. Skal til jobsamtale på onsdag hos NIELSENS i Esbjerg storcenter. (Til dem der ikke ved det er NIELSENS en tøjbutiks kæde der ligger mange steder i landet) Det er i dameafdelingen og det er kun 25 timer.
Jeg er ret i tvivl om det er noget fordi det ikke er flere timer så det kommer meget an på hvad de har at tilbyde. Om det er en god timeløn og om arbejdstiderne ligger der hvor jeg gerne vil ha dem. Om der generelt er nogle goder jeg kan bruge til noget.
Ja jeg er krævende selvom jeg ikke burde være det, men mit nye job skal sgu være bedre end det gamle - Mindre kan ikke gøre det. Specielt hvis jeg skal have så få timer!
Jeg skal selvfølgelig nok opdaterer jer 
Først stort stort tillykke.... altid skønt at blive kaldt til samtale (har selv lige været møllen igennem)
Men nu ved jeg jo ikke hvordan lønningerne er i Jylland kontra København... men tror desværre ikke du skal regne med mere end de 120 kr...max... især ikke nu hvor der er så stor arb.løshed. Butikkerne kan jo vælge og vrage... fordi folk er desperate når de stadig har familie og fatte udgifter der skal hænge sammen...-
Jeg har skiftet branche.. (var i børnetøj) netop pga den vildt dårlige løn... - men krydser fingre for dig og glæder mig til at høre hvordan det er gået. hvornår er samtalen??
knus malou
Anmeld