1. jobsamtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Vinker

Er lige blevet ringet op. Skal til jobsamtale på onsdag hos NIELSENS i Esbjerg storcenter. (Til dem der ikke ved det er NIELSENS en tøjbutiks kæde der ligger mange steder i landet) Det er i dameafdelingen og det er kun 25 timer.

Jeg er ret i tvivl om det er noget fordi det ikke er flere timer så det kommer meget an på hvad de har at tilbyde. Om det er en god timeløn og om arbejdstiderne ligger der hvor jeg gerne vil ha dem. Om der generelt er nogle goder jeg kan bruge til noget.

Ja jeg er krævende selvom jeg ikke burde være det, men mit nye job skal sgu være bedre end det gamle - Mindre kan ikke gøre det. Specielt hvis jeg skal have så få timer!

Jeg skal selvfølgelig nok opdaterer jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

sarahb

IHHH hvor spændende...

Jeg håber da de har noget godt at tilbyde, nu ved jeg ikk hva normal timeløn er i branchen i Esbjerg?!
Men jeg håber dælme det går godt så er det også meget tættere på

HELD OG LYKKE

Anmeld

10. september 2009

oo

avra! det glæder jeg mig til at høre mere om

Anmeld

10. september 2009

Vinker

sarahb skriver:

IHHH hvor spændende...

Jeg håber da de har noget godt at tilbyde, nu ved jeg ikk hva normal timeløn er i branchen i Esbjerg?!
Men jeg håber dælme det går godt så er det også meget tættere på

HELD OG LYKKE

Tak søde

Hmm jeg ved heller ikke hvad timelønnen er her omkring, men jeg fik tilbudt 120 i timen i sin tid i Blåvand da jeg spurgte om jeg måtte gå ned i tid - Men dét var godt nok under bæltestedet. Rent til grin!

Hva kan jeg være bekendt at forlange? Har været udlært i lidt over 3 år!?

Anmeld

10. september 2009

sarahb

Vinker skriver:

Tak søde

Hmm jeg ved heller ikke hvad timelønnen er her omkring, men jeg fik tilbudt 120 i timen i sin tid i Blåvand da jeg spurgte om jeg måtte gå ned i tid - Men dét var godt nok under bæltestedet. Rent til grin!

Hva kan jeg være bekendt at forlange? Har været udlært i lidt over 3 år!?

altså hos os får fuldtid fast løn og de får max 112 ca... men så får de 50% og 1par sko, 1 bælte/tørklæde eller beklædning, 3 par smykker hver måned. plus konurrencer hvor de kan vinde op til 2000...
Deltid starter på 100 og har haft en til max 110...

Anmeld

10. september 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Er lige blevet ringet op. Skal til jobsamtale på onsdag hos NIELSENS i Esbjerg storcenter. (Til dem der ikke ved det er NIELSENS en tøjbutiks kæde der ligger mange steder i landet) Det er i dameafdelingen og det er kun 25 timer.

Jeg er ret i tvivl om det er noget fordi det ikke er flere timer så det kommer meget an på hvad de har at tilbyde. Om det er en god timeløn og om arbejdstiderne ligger der hvor jeg gerne vil ha dem. Om der generelt er nogle goder jeg kan bruge til noget.

Ja jeg er krævende selvom jeg ikke burde være det, men mit nye job skal sgu være bedre end det gamle - Mindre kan ikke gøre det. Specielt hvis jeg skal have så få timer!

Ej det lyder spændende, håber det er noget

Kan jo være du kan få flere timer når de har set hvad du kan.

Er selv også lidt krævende, men er desværre ikke i de her tider man skal være det

Anmeld

10. september 2009

ønskebørn74

Vinker skriver:

Hej søde, jeg har lige sendt dig et job tip som post

Anmeld

10. september 2009

Vinker

sarahb skriver:

altså hos os får fuldtid fast løn og de får max 112 ca... men så får de 50% og 1par sko, 1 bælte/tørklæde eller beklædning, 3 par smykker hver måned. plus konurrencer hvor de kan vinde op til 2000...
Deltid starter på 100 og har haft en til max 110...

Hold da op.... synes lønnen lyder lav eller også har jeg regnet min forkert ud! og jeg får endda indkøbspris i den butik jeg er i + 50% i de 2 andre + 40% til Morten og 50% på gaver.....

Anmeld

10. september 2009

sarahb

den r ikk højere her over, så er det endda en go løn for fuldtid... Uden ansvar osv bare som alm salgsass...

Anmeld

10. september 2009

Ni-ko-li-ne

fingre for at de har noget godt at tilbyde...

på jobindex.dk har de noget der hedder "tjek min løn" prøv evt. at kigge der søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.