Uregelmæssig cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg havde mens 3 gange på et år. I april, august og september. Jeg blev gravid efter den sidste mens. Så ja

Ca 14 dage inden mens har man jo æl, så regelmæssig sex kan man jo være heldig at ramme de 14 dage før og få Bingo 

men ja det er jo rimelig irriterende når man ikke aner hvornår. At teste for æl er jo også håbløst når den er uregelmæssig. I hvert fald med så mange dage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

modesty

Prinsessens'Mor<3 skriver:

jeg prøvede og spørge min læge, men han mente at hvis jeg bare tabte mig, så blev den normal

Okay. Jeg ved ikke hvor meget du vejer, men det er rigtigt at overvægt spiller en stor rolle i forhold til cyklus.

Anmeld Citér

23. april 2015

Prinsessens'Mor<3

SDD skriver:

Jeg havde mens 3 gange på et år. I april, august og september. Jeg blev gravid efter den sidste mens. Så ja

Ca 14 dage inden mens har man jo æl, så regelmæssig sex kan man jo være heldig at ramme de 14 dage før og få Bingo 

men ja det er jo rimelig irriterende når man ikke aner hvornår. At teste for æl er jo også håbløst når den er uregelmæssig. I hvert fald med så mange dage. 

ja det er i hvert fald dyrt

men gjorde du noget for det lykkedes?

Anmeld Citér

23. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Prinsessens'Mor<3 skriver:

ja det er i hvert fald dyrt

men gjorde du noget for det lykkedes?

Nej overhovedet ikke. Hun var ikke reelt planlagt. Men tilfældigvis missede vi præventionen der. 

Men jeg vil sige, har man regelmæssig sex(hver anden dag ca) så er der en god chance for at ramme æl, da sæden kan leve i flere døgn deroppe.

Men ja der handler om at ramme plet, for ægget er jo kun "levende" i et døgn. Men hvis der så er noget sæd fra evt dagen før så kan man jo være heldig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.