Uregelmæssig cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
13 svar
2 synes godt om
21. april 2015

Prinsessens'Mor<3

Andre herinde der prøver og blive gravid og har en ureglmæssig cyklus?

jeg har selv en cyklus mellem 45-85 dage +-

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

modesty

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Hvis dine cykli er så uregelmæssige og lange, så bør du blive udredt hos en gynækolog. 

Anmeld Citér

21. april 2015

xStinepigen

Har du pco? - jeg har og er gravid nu, havde selv lange cyklusser, men kom i udredning

Anmeld Citér

21. april 2015

Prinsessens'Mor<3

modesty skriver:

Hvis dine cykli er så uregelmæssige og lange, så bør du blive udredt hos en gynækolog. 

jeg prøvede og spørge min læge, men han mente at hvis jeg bare tabte mig, så blev den normal

Anmeld Citér

21. april 2015

Prinsessens'Mor<3

xStinepigen skriver:

Har du pco? - jeg har og er gravid nu, havde selv lange cyklusser, men kom i udredning

hvordan og hvor lang tid tog det, gjorde du noget for det?

Anmeld Citér

21. april 2015

SaraSH

Min cyklus var helt hen i vejret, kunne sagtens gå +40 dage over min menstruation før den kom  derfor (af gode grunde) skete der absolut ingenting da vi prøvede at blive gravide! 

Min cyklus var så uretmæssigt at jeg fik menstruation når som helst og hvor som helst, så da jeg stod og skulle giftes den 19.07.14 så startede jeg på p-piller ca 2 måneder før, kun af den simple årsag at jeg så kunne styre min menstruation. Jeg smed så pillerne på brullupsrejsens sidste dag den 28.07.14 og fik menstruation den 30.. Blev så gravid ca 2-3 uger efter og har nu termin om 15 dage 

så måske du kan snakke med din læge angående p-piller, 'bare' for at få din cyklus på rette vej.

Anmeld Citér

22. april 2015

Johild

Min cykli svinger mellem 17 og 34 dage..

jeg har brugt ÆL test på lægens anbefaling for at finde ud af om jeg overhovedet har ÆL.. 

Det har jeg så kun i cykli der er 21 dage eller mere...

vi er i gang på 9.måned med at lave baby nummer 2..

Anmeld Citér

22. april 2015

xStinepigen

hvordan og hvor lang tid tog det, gjorde du noget for det?

Hos nogle ligger set sig i dvale hvis man spiser rigtigt, læs evt spis dig gravid. 

Jeg fik sendt en henvisning til fertilitetsklinikken, og sp fik jeg metformin, hvir jeg skulle spise 4 * 500 milligram om dagen, startede den 26 januar, den 30 marts stod jeg med positiv test

Anmeld Citér

22. april 2015

Prinsessens'Mor<3

SaraSHirsvang skriver:

Min cyklus var helt hen i vejret, kunne sagtens gå +40 dage over min menstruation før den kom  derfor (af gode grunde) skete der absolut ingenting da vi prøvede at blive gravide! 

Min cyklus var så uretmæssigt at jeg fik menstruation når som helst og hvor som helst, så da jeg stod og skulle giftes den 19.07.14 så startede jeg på p-piller ca 2 måneder før, kun af den simple årsag at jeg så kunne styre min menstruation. Jeg smed så pillerne på brullupsrejsens sidste dag den 28.07.14 og fik menstruation den 30.. Blev så gravid ca 2-3 uger efter og har nu termin om 15 dage 

så måske du kan snakke med din læge angående p-piller, 'bare' for at få din cyklus på rette vej.

jamen jeg fik jo p-piller før projekt baby 2, og det var i marts 14

plus min cyklus også var sådan her da vi prøvede og undfange første gang

Anmeld Citér

23. april 2015

SaraSH

jamen jeg fik jo p-piller før projekt baby 2, og det var i marts 14

plus min cyklus også var sådan her da vi prøvede og undfange første gang

Vægten har også RIGTIG meget at sige med hensyn til end cyklus og ægløsning 

jeg startede selv på en hård og sej kickstarter kur, faktisk lige inden jeg blev gravid. Jeg er helt sikker på at dét også var med til at skubbe tingene i den rigtige retning. Selvom man måske ikke er mega overvægtig, så har lidt også ret og det kan gøre en kæmpe forskel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.