silassui skriver:
Hvad hulen er der i der gør jer afhængig af det stads. Googlede d tidligere og det skulle vist kun være kofeinen og den skulle være ude af kroppen efter 5 dage og det paser jo ihvert fald ikke.
Ja der er lang tid til juni især når både smøger og kofein kan skade fosteret.
Er så nervøs for at hun enten mister det eller det bliver handikappet el noget andet. Men hvem kan man kontakte for at få hjælp altså hun kan jo ikke få morfin og et misbrugs center hmm virker ikke helt rigtigt i mine øre
Ud over koffeinen i pepsi max, indeholder den også aspartam. Som virkelig er noget skidt! Prøv at søg på det, enten på Facebook eller Google. Aspartam er det kunstige sødemiddel der er i. Som bliver omdannet til træsprit og formaldehyd. Stakkels din veninde. Jeg synes selv min cola afhængighed er skide irriterende. Det er dog kun en dåse om dagen, men hvis jeg ikke får den, bliver jeg rastløs, irriteret, får hovedpine osv.. Heldigvis havde jeg overhovedet ikke lyst til cola under min graviditet.
Men jeg tænker at hun lyder som om hun skal have professionel hjælp og støtte. Tror ikke man kan klare det selv, desværre.
Anmeld
Citér