silassui skriver:
skriver lige en lang smøre. jeg har en veninde der drak 3 liter Pepsi max og røg 10 smøger om dagen. I vinterferien skulle hun på ferie hos os i 14 dage hvor vi planlagde at hun skulle stoppe med det pjat. Vi aftalte at vi skulle en masse så hun ikke skulle tænke. Intet blev til noget.Første dag blev hun så syg med hovedpine og brækkede sig flere gange.dagene efter var hun total afkræftet og sov det meste af tiden vi havde noget cola light liggende jeg gav hende men. Det hjalp ikke. På 10 dagen. Kom jeg hjem og fandt hende sovende på mit stue gulv, der kørte jeg ud og købte Pepsi max. Og efter kort tid fik hun energi. Nu er hun så oppe på 4 l Pepsi max og igen 10 smøger og hun er gravid i uge 6 . Vi skal sammen på ferie i sommerhus til juni hvor vi har aftalt at hun prøver at stoppe igen men nu her spørgsmålet kan hun tage en kold tyrker som sidst eller vil det kunne skade barnet eller skal hun trappe ned el hvad hulen skal hun gøre.
Puha det lyder slet ikk sjovt
og som en rigtig træls oplevelse for dig bla
jeg skal selv skære ned fordi vi er i gang med behandling
det er møg svært, nu drikker jeg max 1 liter pepsi max om dagen
men Ryger derimod 20 smøger om dagen igen
men i stedet for at købe pepsi max på flasker så prøv at køb dem på dåser
det hjælper mig fordi jeg drikker en dåse på mindre tid jeg kan sagtens have sådan en en time til halvanden hehe
men smøger begyndte jeg med at jeg kun måtte ryge et bestemt sted, og det var udenfor! Så røg jeg pludselig 7 om dagen for jeg gad ikke gå derud hvergang
men om disse ting vil hjælpe din veninde aner jeg ikke, i kunne også aftale nogle belønninger for hvert liter hun går ned og hver smøg hun går ned? For at skabe en motivation
Anmeld
Citér