Marion damper Jean? ( staves?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2015

Mama85

StineW79 skriver:

Tror at det er en slags "fordrag" hun holder, men det er også sådan noget med at hun prøver at komme i kontakt med afdøde.

Sidst min søster så hende, var hun i kontakt med ca 10 afdøde, og folk fik ting afvide fra hende, som hun umuligt ku ha fundet frem til osv. 

Er godt nok lidt spændt på hvordan det forgår! Vh stine

Det er det nemlig, da jeg var inde og høre hende var hun i kontakt med 6, og kom med en hel masse ting som hun umuligt kunne have vidst på forhånd om de heldige, det var en meget speciel oplevelse.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

MorTil4<3

StineW79 skriver:

Er der nogen herinde der har prøvet at være til "fordrag" med Marion Damper Jean? Altså hende den clavuriante fra tv.. 

Hva hvar jers opfattelse af hende osv?? 

Ska se hende i maj, sammen med min søster og en veninde, som har set hende og var meget begejstret for hende nemlig. Vh stine

jeg var inde og opleve hende sidste sommer  

og hun er fantastisk og virkelig en oplevelse værd DOG går tiden alt alt for hurtigt hehe 

Men har sagt jeg med garanti gerne vil igen hvis jeg får muligheden og hun kommer tættere på os hehe 

Anmeld Citér

21. april 2015

Carina:-)

Uh det skulle jeg have vidst - Gad virkelig godt se et fordrag med hende . 

Anmeld Citér

21. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Uh det skulle jeg have vidst - Gad virkelig godt se et fordrag med hende . 

Det er først d 28/5 så måske der stadig er billetter... Vh stine

Anmeld Citér

21. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mama85 skriver:

Det er det nemlig, da jeg var inde og høre hende var hun i kontakt med 6, og kom med en hel masse ting som hun umuligt kunne have vidst på forhånd om de heldige, det var en meget speciel oplevelse.

I hvert fald spændene at se hva der sker!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.