Marion damper Jean? ( staves?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
14 svar
2 synes godt om
20. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der nogen herinde der har prøvet at være til "fordrag" med Marion Damper Jean? Altså hende den clavuriante fra tv.. 

Hva hvar jers opfattelse af hende osv?? 

Ska se hende i maj, sammen med min søster og en veninde, som har set hende og var meget begejstret for hende nemlig. Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

God-mor

StineW79 skriver:

Er der nogen herinde der har prøvet at være til "fordrag" med Marion Damper Jean? Altså hende den clavuriante fra tv.. 

Hva hvar jers opfattelse af hende osv?? 

Ska se hende i maj, sammen med min søster og en veninde, som har set hende og var meget begejstret for hende nemlig. Vh stine

Jeg har ikke oplevet hende i virkeligheden, men har set hende et utal af gange på tv, og hun virker bare så troværdig syntes jeg. Og tilmed meget behagelig. 

Hvor skal i se hende henne? 

Anmeld Citér

20. april 2015

alenemor42

Hun er en af de få jeg ville ofre penge på at se

Hun er sindssyg dygtig og meget anerkendt. Desværre har jeg ikke set hende 

Anmeld Citér

20. april 2015

StineW79

God-mor skriver:

Jeg har ikke oplevet hende i virkeligheden, men har set hende et utal af gange på tv, og hun virker bare så troværdig syntes jeg. Og tilmed meget behagelig. 

Hvor skal i se hende henne? 

Vi ska se hende d 28/5 i Århus.

Min søster så hende for noget tid siden, og var ret imponeret, så tænkte at det ku være spændene at se, så da min søster spurte om jeg ville med her næste gang, skyndte jeg mig at sige ja! Vh stine

Anmeld Citér

20. april 2015

StineW79

alenemor42 skriver:

Hun er en af de få jeg ville ofre penge på at se

Hun er sindssyg dygtig og meget anerkendt. Desværre har jeg ikke set hende 

Jeg har kun set hende i tv, men min søster har set hende for noget tid siden, hvor hun blev ret imponeret. Så sagde ja da hun spurte om jeg ik ville med her næste gang, og tænkte at det da nok ku være lidt spændene. Vh stine

Anmeld Citér

21. april 2015

Mama85

Jeg har set hende en enkelt gang- hun er en fantastisk foredragsholder. Hun er nærværende, og knaldhamrende dygtig, hun brænder for det hun laver..du har noget at glæde dig til 

Anmeld Citér

21. april 2015

God-mor

StineW79 skriver:

Vi ska se hende d 28/5 i Århus.

Min søster så hende for noget tid siden, og var ret imponeret, så tænkte at det ku være spændene at se, så da min søster spurte om jeg ville med her næste gang, skyndte jeg mig at sige ja! Vh stine

Det lyder spændende. Håber i får en god oplevelse. 

Anmeld Citér

21. april 2015

StineW79

Mama85 skriver:

Jeg har set hende en enkelt gang- hun er en fantastisk foredragsholder. Hun er nærværende, og knaldhamrende dygtig, hun brænder for det hun laver..du har noget at glæde dig til 

Tror at det er en slags "fordrag" hun holder, men det er også sådan noget med at hun prøver at komme i kontakt med afdøde.

Sidst min søster så hende, var hun i kontakt med ca 10 afdøde, og folk fik ting afvide fra hende, som hun umuligt ku ha fundet frem til osv. 

Er godt nok lidt spændt på hvordan det forgår! Vh stine

Anmeld Citér

21. april 2015

StineW79

God-mor skriver:

Det lyder spændende. Håber i får en god oplevelse. 

Ja meget pændene, men ved vist ik helt hva jeg forventer af det! Vh stine

Anmeld Citér

21. april 2015

Sprit25

StineW79 skriver:

Tror at det er en slags "fordrag" hun holder, men det er også sådan noget med at hun prøver at komme i kontakt med afdøde.

Sidst min søster så hende, var hun i kontakt med ca 10 afdøde, og folk fik ting afvide fra hende, som hun umuligt ku ha fundet frem til osv. 

Er godt nok lidt spændt på hvordan det forgår! Vh stine

Med mindre det er nogen hun har plantet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.