Hvad gør man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2015

Chris87

Du skriver at du har svært ved at udtrykke tanker og følelser - så din kæreste ved jo aldrig rigtig hvad der sker med tanker osv hos dig, synes jeg er noget synd for ham for han har jo ikke rigtig en jordisk chance for at evt gøre de små ting bedre ?

Har du nogen sinde overvejet evt at skrive et brev til ham så - tænker det måske bedre og et skridt i rigtig retning ?

Når det så er sagt, så synes jeg det synd hvis du blot får et barn med ham fordi, det er din drøm. Jeg tror vi alle har haft de drømme før og bare indset at det var ikke det rigtige med den mand

Hvis du tvivler så meget på jer og går og tænker på andre, og egentlig ikke er glad - så fortjener han at få det af vide . Det ville ikke være optimalt for nogen af jer at fortsætte så .

og så får du lige et med på vejen ! Det trænger du til kan jeg høre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Anonym trådstarter

Nu er det jo ikke fordi jeg siger han SKAL have et barn med mig.

Men jeg har udskudt min drøm og det er et ønske der betyder meget for mig og et jeg snart vil i gang med.

Det har jeg sagt, og nej han vil ikke have børn når det kører som det gør og det er jeg enig i men så er det måske bare noget jeg skal gøre selv.

Jeg ser ham mere og mere som en ven. en rigtig god ven.

Jeg har skam også fortalt ting og mine følelser til ham når vi har snakket/diskuteret så det ikke på den måde jeg lukker i. Jeg kommer med hint om ting jeg gerne vil have som kvinde osv men han er bare ikke sådan som mand. Jeg ville f.eks gerne have en buket blomster en gang imellem men når man kommer med hint om "se nogle fine blomster" får man "du får ingen blomster af mig" Det betyder måske ikke noget for alle men det gør det lidt for mig i længden.

Nu er der mange flere ting i det end dette, men for mig er det snart ønsket om et barn der er større end kærligheden netop fordi det kører som det gør. Havde det nnu kørt helt anderledes ville tankerne også være anderledes.

Og en anden ting. jeg skrev ikke med ham den gamle flamme, han skrev til mig og jeg skrev med det samme vi ikke skulle skrive sammen. dog er mine tanker mere og mere på den sms og det er sku svært syntes jeg.

Jeg kunne aldrig finde på at skrive med en anden mand pånær med venskab.

Så bliver lidt ked af jeg bliver stemplet som en der ikke snakker med ham, jeg er bare ikke god til det og kan ikke snakke flere timer om følelser og tanker som han kan.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.