Jeg står og ikke ved hvad jeg skal gøre med mit forhold.
Vi har tit kontroverser hvor kæresten skælder ud pga frusstrationer og jeg er ikke en type der kan forklare hvad jeg tænker eller føler. jeg lukker i istedet. det er min måde at lukke af på. at det ikke er rigtigt det ved jeg men jeg har meget svært ved at sætte ord på ting når der er duskutioner 
Så forholdet går ikke som det skal og der har tit været diskutioner, råben osv i et år nu, og det dræner mig. og værst af alt
Jeg mister kærligheden til min kæreste. Jeg føler ikke det samme for ham mere, ser ham mere og mere som en god ven med lidt fordele.
Udover det er jeg begyndt at tænke på en som jeg havde noget kørende med over sms og så et par gange for 3 år siden (Min tidligere chef) han arbejder ikke samme sted mere og jeg gør heller ikke og kæresten heller ikke da vi mødtes der.
Men jeg er begyndt at tænke meget på denne mand efter hvad skrev for 5 uger siden, dog skrev jeg vi ikke skulle skrive og han stoppede. Men alligevel har jeg tænkt på ham siden og i nat havde jeg bare en drøm der fik mig til at tro endnu mere på han har forandret sig siden dengang. en god drøm med snak og glæde.
Det er så hårdt men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. egentligt ved jeg det nok godt. for hvis ærligheden ikke er der mere og jeg tvivler på den kommer igen da vi vil forskellige ting. Jeg vil have barn (Skal gennem IVF) og har sagt jeg vil i gang til foråret om jeg så skulle gøre det selv eller med ham men han vil bare andre ting og så er uenige om basale ting som børneopdragelse da han har en pige på 6 her hver 2 weekend som jeg syntes er virkelig strenge meget ofte og det er en forfærdelig tanke over en på 6 år 
Føler mig som et virkelig dårligt menneske. Skulle bare lige ud med det.
Anmeld
Citér