Svag test - hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

JPige

I må have haft ret. 
Tog en test i morges, hvor stregen kom virkelig hurtigt - den var allerede mega tydelig efter 2 minutter.
Flåede så en Clearblue frem og dyppede den og så en fra apoteket. Den var apoteket blev helt blå indenfor 1 min og så sagde Clearblue'en "Pregnant 1-2" .. 
Jeg brød ud i gråd! Jeg kan slet ikke fatte det. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

loop

JPige skriver:

I må have haft ret. 
Tog en test i morges, hvor stregen kom virkelig hurtigt - den var allerede mega tydelig efter 2 minutter.
Flåede så en Clearblue frem og dyppede den og så en fra apoteket. Den var apoteket blev helt blå indenfor 1 min og så sagde Clearblue'en "Pregnant 1-2" .. 
Jeg brød ud i gråd! Jeg kan slet ikke fatte det. 

Der er da ingen tvivl. Tillykke.

Hvad betyder det 1-2, der står under pregnant på Clearblue ?

Anmeld Citér

22. april 2015

JPige

loop skriver:

Der er da ingen tvivl. Tillykke.

Hvad betyder det 1-2, der står under pregnant på Clearblue ?

Det er ugeindikator

Anmeld Citér

22. april 2015

loop

JPige skriver:

Det er ugeindikator

Okay tak. Burde der så ikke stå uge 5?

Sorry det er længe siden jeg sidst var gravid og der fandtes der ikke alle de fancy tests, så jeg er bare nysgerrig.

Anmeld Citér

22. april 2015

JPige

loop skriver:

Okay tak. Burde der så ikke stå uge 5?

Sorry det er længe siden jeg sidst var gravid og der fandtes der ikke alle de fancy tests, så jeg er bare nysgerrig.

Jeg ved det heller ikke helt (og tror lige min tidligere besked blev slettet så prøver igen) 
Den indikerer uger efter befrugtning - men så skulle jeg være mellem 3+0 og 4+0 og jeg tror virkelig jeg er 4+3 i dag. 
Men kan læse mig frem til at det ikke altid holder - min HCG niveau passer måske bare med en der er mellen 3 og 4. Men egentlig burde den nok have sagt 2-3 uger. 

Håber det giver mening 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.