Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort Tillykke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Johild skriver: Den er helt sikkert positiv.. Om den er svag i forhold til hvor langt du er, kan man ikke svare på... Det er meget individuelt (selv fra graviditeter hos den samme kvinde) hvor tydelig stregen er... Det handler om hvor meget hormon du har nået at danne...
Den er helt sikkert positiv..
Om den er svag i forhold til hvor langt du er, kan man ikke svare på... Det er meget individuelt (selv fra graviditeter hos den samme kvinde) hvor tydelig stregen er... Det handler om hvor meget hormon du har nået at danne...
Tak for det svar!
Håber virkelig spiren hænger ved.
Spirrevip skriver: Stort Tillykke
Tusinde tak!
Kæmpe Tillykke herfra
Det må have have endnu en bio
JPige skriver: Det må have have endnu en bio
Altså jeg kan godt se strengen, kan du have drukke mere i går end i forgårs? Der er jo ikke særlig meget til at påvirke sådan en test og slet ikke nære det er tidlige, prøv igen i overmorgen så kan det være den er der
krydser finger for dig
namaha skriver: Altså jeg kan godt se strengen, kan du have drukke mere i går end i forgårs? Der er jo ikke særlig meget til at påvirke sådan en test og slet ikke nære det er tidlige, prøv igen i overmorgen så kan det være den er der krydser finger for dig
Ja måske - lægger ikke rigtig mærke til hvor meget jeg drikker. Men vidste heller ikke at det kunne have indflydelse når det jo alligevel var så mange timer man sov. Prøver igen de næste par dage og ser hvad der sker! Tak for svar!
Jeg kan også sagtens se en streg endnu!!
Jeg prøvede det samme, tog en test kunne se streg, næste morgen tog jeg en mere og negativ samme slags test, jeg er 14+3 nu så den var jo god nok
Men for dig
Jeg ser da 2 streger
tillykke
Det behøver ikke være en bio.
Jeg testede meget svag positiv 3+1, og dagen efter var den helt negativ.
Vent et par dage og prøv igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128