Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tja min mor lå på sygehuset så hun og min far fik det afvide samme dag som jeg fik det afvide på.. ( efter blodprøve) det var tilfældigvis på min fødselsdag så det var jo bare skønt.. Hun spurgte så om hvordan de andre i fam. skulle få det afvide og ja det endte med at hun fik lov at fortælle det til alle. Da vi tog hjem fra sygehuset gik der max. 10 min så begyndte lykønskningerne at strømme ind så ivrig var hun.. Og det gjprde os bare så glade.. I dag gør det mig endnu mere glad fordi hun døde lidt under en måned efter..
Så det behøver ikke være en sjov måde for at give mening.. Det skal blot være noget I føler vil varme jer i hjertet senere når I tænker tilbage
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
newsence skriver: tja min mor lå på sygehuset så hun og min far fik det afvide samme dag som jeg fik det afvide på.. ( efter blodprøve) det var tilfældigvis på min fødselsdag så det var jo bare skønt.. Hun spurgte så om hvordan de andre i fam. skulle få det afvide og ja det endte med at hun fik lov at fortælle det til alle. Da vi tog hjem fra sygehuset gik der max. 10 min så begyndte lykønskningerne at strømme ind så ivrig var hun.. Og det gjprde os bare så glade.. I dag gør det mig endnu mere glad fordi hun døde lidt under en måned efter.. Så det behøver ikke være en sjov måde for at give mening.. Det skal blot være noget I føler vil varme jer i hjertet senere når I tænker tilbage
Det gør mig ondt Men en rigtig dejlig måde I gjorde det på, det kan jeg godt forstå du er glad for
Ja det er jo det, vi spekulerer stadig i ideer at fortælle det på
Babydrøm skriver: Der er sikkert en masse tråde om dette, men ville lige høre om I gjorde noget specielt da I fortalte de kommende bedsteforældre, mostre, onkel mm. den dejlige nyhed? Vi har tænkt på at give en pasningspakke til de kommende bedsteforældre med et krus med deres nye titel på, en stofble, strømper, hagesmæk med ex. mormors guldklump, en body, en billedramme med en sød tekst eller noget Er der nogen af jer der har gjort det? Vi ved ik helt hvad vi skal finde på til de kommende mostre, onkel og faster. Er heller ik helt sikker på hvad oldeforældrene skal have. Har lidt tænkt på en sut eller hagesmæk med ex. mosters guldklump på, men ved det ik helt. Eller en billedramme til mostre og oldeforældrene Har I nogle ideer? Eller hvordan gjorde I? Kom med alle jeres gode ideer Jeg er ikke så langt henne, men vi fortæller det nok til vores forældre og søskende om et par uger og så til resten af familien efter nf Vi kæmper for at holde på hemmeligheden Så forældre og søskende skal bare kunne holde det hemmeligt!
Der er sikkert en masse tråde om dette, men ville lige høre om I gjorde noget specielt da I fortalte de kommende bedsteforældre, mostre, onkel mm. den dejlige nyhed?
Vi har tænkt på at give en pasningspakke til de kommende bedsteforældre med et krus med deres nye titel på, en stofble, strømper, hagesmæk med ex. mormors guldklump, en body, en billedramme med en sød tekst eller noget Er der nogen af jer der har gjort det?
Vi ved ik helt hvad vi skal finde på til de kommende mostre, onkel og faster. Er heller ik helt sikker på hvad oldeforældrene skal have. Har lidt tænkt på en sut eller hagesmæk med ex. mosters guldklump på, men ved det ik helt. Eller en billedramme til mostre og oldeforældrene
Har I nogle ideer? Eller hvordan gjorde I? Kom med alle jeres gode ideer
Jeg er ikke så langt henne, men vi fortæller det nok til vores forældre og søskende om et par uger og så til resten af familien efter nf Vi kæmper for at holde på hemmeligheden Så forældre og søskende skal bare kunne holde det hemmeligt!
Jeg synes da det er meget sødt, gerne at ville gøre noget specielt når man skal fortælle at man venter sig. Dette er dog slet ikke noget for mig, jeg synes det virker alt for opskruet.
vi fortalte det i fredags, vi gjorde ikke noget specielt, vi fortalte det bare.
Logo skriver: Jeg synes da det er meget sødt, gerne at ville gøre noget specielt når man skal fortælle at man venter sig. Dette er dog slet ikke noget for mig, jeg synes det virker alt for opskruet. vi fortalte det i fredags, vi gjorde ikke noget specielt, vi fortalte det bare.
Det synes vi også Derfor det vil være hyggeligt med en lille ting til vores forældre og søskende Det bliver det første barnebarn, og vi synes det er mega specielt og kampen har været lang, så ja vi vil gerne give en lille gave til dem
Det behøver heller ik at være specielt, vi er jo alle forskellige
Tillykke med graviditet Hvor langt er du henne?
Vores forældre og søskende fortalte vi det til over tlf ca i uge 9 fordi jeg havde svært ved at holde det hemmeligt
Resten af familien og vennerne så dette billede med vores hunde på Facebook og Instagram. Det var efter nakkefoldsscanningen
Mrsopsand skriver: Vores forældre og søskende fortalte vi det til over tlf ca i uge 9 fordi jeg havde svært ved at holde det hemmeligt Resten af familien og vennerne så dette billede med vores hunde på Facebook og Instagram. Det var efter nakkefoldsscanningen
Ej hvor sødt Vi kæmper også for at holde det hemmeligt, også derfor vi vil fortælle det til forældre og søskende før nf, regner vi ihvertfald meget med at gøre
Mama85 skriver: skal det være på en sjov/speciel måde? Om I sender en rumraket eller fortæller det Face to face, vil jeres nærmeste jo altid formodentlig huske da de fik beskeden og der er intet mere specielt i sig selv end at få sådanne en besked- sjove og specielle måder eller ej.
skal det være på en sjov/speciel måde? Om I sender en rumraket eller fortæller det Face to face, vil jeres nærmeste jo altid formodentlig huske da de fik beskeden og der er intet mere specielt i sig selv end at få sådanne en besked- sjove og specielle måder eller ej.
Det er jo rigtigt Men vi vil gerne gøre lidt ud af det, synes vi er super hyggeligt og sødt
Babydrøm skriver: Tog de godt imod jeres glædelig nyhed? Er også vild med ideen med en ramme med et digt i Vi kan slet ikke vente til efter nf, ihvertfald ikke overfor vores forældre og søskende
Tog de godt imod jeres glædelig nyhed? Er også vild med ideen med en ramme med et digt i
Vi kan slet ikke vente til efter nf, ihvertfald ikke overfor vores forældre og søskende
Ja, bedre end forventet i hvert fald jeg var 'kun' 20 år og uden job
Maja_4000 skriver: Ja, bedre end forventet i hvert fald jeg var 'kun' 20 år og uden job
Dejligt de gjorde det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128